Subaru schafft lo offiziell mat Cosworth zusummen.
Den Auto as den CS400 an soll 400PS hun. Hei puer Detailer:
http://www.motorvision.de/artikel/coswo ... ,2652.html
http://www.netcarshow.com/subaru/2011-i ... rth_cs400/
Prais soll bei 50.000......................................Pond leien... Naja, alt erem naischt fir mech
Subaru ImprezaSTi Cosworth CS400
Moderators: Committee, Former-Committee
- SergeK-80
- Former committee member
- Posts: 349
- Joined: 26/12/2007 16:51:57
- Location: Schifflange (L)
- Contact:
Subaru ImprezaSTi Cosworth CS400
Form follows function
- Jean-PierreR-71
- President
- Posts: 2054
- Joined: 23/12/2007 21:10:06
- Location: Bascharage (L)
- Contact:
Klengt pas mal, sinn nach ëmmer keen groussen Frënd vum Hatch, mä bon, esou keint een jo eventuell awer domat liewen
Zum Preis, bëlleg ass daat sëcherlech nët, awer wann een den Basispreis kuckt (ass jo awer voll eqipeiert, also leien mer bei 46 bis 48k€), dann bedenkt waat alles geännert ass :
- Kolwen
- Auspuffanlag
- Boîte verstärkung
- Kupplung
- Fuerwierk
- Bremsen
- Felgen
- ECU-remap
Dann ass den Ëmbau als solches eigentlech "bëlleg", wann ech daat elo esou nennen därf.
Weilt een daat selver machen, geif ët (wesentlech) mei deier ginn, do ass een mat der Arbescht verdammt seier op 15-20k€ geif ech elo mol seier grob schätzen
Daat ganzt mat 3 Joër Wierksgarantie !! An bei deem Ëmbau, briecht een neischt mei ëmzebauen, also keint een jo souguer vun deier Garantie nach profiteieren, wier awer mol eng Keier eppes drun
An dobei hätt een och d'Gewëssheet, daat nët sou en Pseudo-Landei-Tuner irgendeppes zesummengewürfelt huet, mä dass daat ganzt sënnvoll aus engem kloren Konzept eraus entstaan ass, an daat bei Cosworth
Mä mier kreien jo (wei ëmmer) keen vun den 75 Stëck, also am Fong dann nët sou schlëmm
----------------
PS: Also vun mier geif ët dofiir en "Spassbremse"-Sticker ginn fiir Subaru fiir eis esou eng Machinn viirzeenthaalen, gell Ben & Bisi
Zum Preis, bëlleg ass daat sëcherlech nët, awer wann een den Basispreis kuckt (ass jo awer voll eqipeiert, also leien mer bei 46 bis 48k€), dann bedenkt waat alles geännert ass :
- Kolwen
- Auspuffanlag
- Boîte verstärkung
- Kupplung
- Fuerwierk
- Bremsen
- Felgen
- ECU-remap
Dann ass den Ëmbau als solches eigentlech "bëlleg", wann ech daat elo esou nennen därf.
Weilt een daat selver machen, geif ët (wesentlech) mei deier ginn, do ass een mat der Arbescht verdammt seier op 15-20k€ geif ech elo mol seier grob schätzen
Daat ganzt mat 3 Joër Wierksgarantie !! An bei deem Ëmbau, briecht een neischt mei ëmzebauen, also keint een jo souguer vun deier Garantie nach profiteieren, wier awer mol eng Keier eppes drun
An dobei hätt een och d'Gewëssheet, daat nët sou en Pseudo-Landei-Tuner irgendeppes zesummengewürfelt huet, mä dass daat ganzt sënnvoll aus engem kloren Konzept eraus entstaan ass, an daat bei Cosworth
Mä mier kreien jo (wei ëmmer) keen vun den 75 Stëck, also am Fong dann nët sou schlëmm
----------------
PS: Also vun mier geif ët dofiir en "Spassbremse"-Sticker ginn fiir Subaru fiir eis esou eng Machinn viirzeenthaalen, gell Ben & Bisi
Jean-Pierre Rasquin / Webmaster & Chairman / Impreza Club Luxembourg / www.impreza-club.lu