renngurter

Discusions about inside parts of the car (public)
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BenD-86
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renngurter

Post by BenD-86 » 28/04/2008 17:52:06

salut

hun lo den weekend renngurter an den suby agbaut an hun lo folgenden probleem:
1) piepst den auto well en mengt ech waer net ugstreckt!
2) blengt dei lucht dei ganzen zeiten
wat kann een dogeint maan get et wei zum beispill bei VW-AUDI d meiglechkeet iwwert den computer dat auszeschalten oder muss een dei schell einfach ofklemmen?wann jo wou setzt dei dann?well dei nervt gehirlos!!!
merci

ben

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Jean-PierreR-71
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Post by Jean-PierreR-71 » 28/04/2008 22:11:44

Ech hun daat zwar (nach) nët mei genau gekuckt. Ech gin dovun aus, dass bei der Bloque um Fahrersëtz muss en Kabel sinn. Wann ët logesch obgebaut ass, misst den Kontakt zou sinn wann den Gurt an ass, d.h. du misst demno den Kabel iwerbrëcken, fiir dass en mengt, den Gurt wier an.

Am beschten awer mat engem Multimeter kucken, waat geschitt, wanns de den Gurt zouschnalls, nët dass beemol eppes futti geet.

Aaner Alternativ, eng Bloque vum Schrott z.B., dei astiechen an ferdeg...

Ech gleewen kaum, dass een daat mam "Computer" kann ausschalten.
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BenD-86
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Post by BenD-86 » 28/04/2008 22:16:01

also den setz huet keng setzerkennung dat heescht en piepst och wanns du net drop setz an soubaals du dann dech ustrecks haelt et op...dat mam bloque vum schrott ass eng meiglechkeet gesait awer net sou gudd aus mengen ech...
dat mam iwwerbrecken klengt besser...

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SergeK-80
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Post by SergeK-80 » 29/04/2008 10:17:23

Haat deen Problem och.

Wanns de ennert dem Setz kucks, gesais de dass um Gurt en Stecker as. Ech hun deen einfach eraus gezun an fertig! (Hun en d´Lescht aus Roserei ganz eraus gerappt, well en mech gehennrt haat :roll: )

Serge
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Post by Jean-PierreR-71 » 29/04/2008 11:02:01

@Kane : Serieux, esou einfach :?: :!: :shock: Cool, dann gët deen bei mier an nächster Zeit och lass gemach, well daat nerft :!: 8)

@Ben : Beim Fahrersëtz brauchs de jo eingentlech keng Sëtzerkennung, well wann den Auto fiert, kann een jo (hoffentlech) unhuelen, dass een haanert dem Steierrad sëtzt ;-) Bei mengem Opel ass och just am Beifahrersëtz esou eng Erkennung dran (hun ech souguer schon getest, am Fueren kuerz opgestaan ;-)).
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Post by BenD-86 » 29/04/2008 11:24:40

@kane
merci waert dat mam steckerprobeieren

@jp
jo ech wees dat mee bei den AUDIen ass dat cool wanns du dann den arsch hirws haelt et neemlech op mat piepsen

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Post by Jean-PierreR-71 » 29/04/2008 11:53:47

@Ben : Total, bei mengem Opel kann just den Beifahrer daat machen :roll: ;-)
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Post by SergeK-80 » 29/04/2008 21:18:47

Bei mengem war et mol sou.

Get einfach iwert den Gurt gepreift op een ungestreckt as oder net. Dofir as et och just beim Chauffeur.

Serge
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CarmenS-76
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Post by CarmenS-76 » 30/04/2008 8:07:22

Hallo,
ja, ist tatsächlich nur ein Stecker unter Deinem Sitz zu ziehen, meiner ist schon laaaaaaaaaaange draussen.
Wenns nicht funktioniert, wird er am Trackday gezogen! :wink:

Carmen

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Post by BenD-86 » 30/04/2008 17:58:46

geschter owend raus gezunn an et piepst net mei.... :D
merci un irch all fir d infoen!!!! :D

mako

Post by mako » 01/05/2008 18:49:15

Hei scheint och nach eng aner methode ze sin wei een d piepsen lass get:

One of the "features" on the 2006 Imprezas is that if you don't buckle your seatbelt within 30 seconds, it turns on an incessant beep. Now, I never drive without my seatbelt on. I feel naked without it. But there are the occasional times where I'll be in my garage or parked somewhere working in/on the car and that beep is very annoying. The owner's manual does explain how to temporarily disable it, but it reverts back to normal the next time you start the car. Here's how to disable it more permanently:

1. Turn the ignition to ON. The engine should be off.
2. Within 30 seconds, insert the buckle in and out 20 times. You can hold the release button down if you like. Just make sure to remove the buckle all the way so that it "registers" in and out.
3. The next time you start the engine, you'll get the initial seatbelt chime, but it won't give you the continual warnings afterwards. You should notice right away that after the initial seatbelt chime, the seatbelt light will turn off and no longer flash.

I had to try it a couple of times until I got it right, but it works. To reset it back to normal, just disconnect the negative connector on the battery for 30 seconds and reattach.


Link: http://www.subaruforester.org/vbulletin ... ndex4.html

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Post by BenD-86 » 01/05/2008 23:03:01

mengen dat mam stecker ass mei einfach an haelt manner zait ewech :?:

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Post by SergeK-80 » 02/05/2008 0:16:26

@ben : mengen ech och! Gesin dech schon wei blöd un dengem Gurt refflen :twisted:

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Post by Jean-PierreR-71 » 02/05/2008 13:07:19

Den Stecker wärt bei mir goen, daat aanert din ech mer nët un ;-)
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Post by CharelT-91 » 04/01/2011 19:16:42

sou nierwenbai woolt ech eppes genau wessen:
Ech hun mettlerweil Sparco Schuelesetzer fir an de GT,meng Fro ass,wei ass et mam Thema Gurter?Muss ech dei Orginal dran loosen oder geet et duer wann ech sust weilt Schroth Gurter dran loosen?Gett et iwwerhaapt eng Meigelechkeet fir ouni dei orginal kennen ze fueren oder misst ech do FIA Gurter hun mat engem Käfech?Wann dat helleft,ab dest Joer gett en als 2-Setzer ugemellt!

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Post by Jean-PierreR-71 » 04/01/2011 19:31:35

Vun Schroth kriss de souweit ech wees 4-Punkt Gurter mat TüV, domat misst ët goen (als 2-Sëtzer).

Der Kane huet deier mengen ech dran...
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Post by SergeK-80 » 05/01/2011 19:48:23

Charel, hues de Gedächtnisschwund? :wink:

Haten jo iwer FB mateneen geschriwwen.

Originalgurter mussen dran sin, wanns de aner Gurter OUNI ABE/TÜV etc dran mess.

Ech hun dei vun Schroth (haat der den Link op FB gescheckt) dei hun ABE vir ganz vill Modeller. Falls den GT net dobai as, as et awer een Klacks fir se beim TÜV androen ze lossen.

An dem Fall wou dei nei GUrter eng ABE hun, kanns de dei original Gurter kicken. Ech hun se mussen rausgeheien, well den Käfeg genau do fixeiert get, wou d'Gurter fixeiert woren.

Bedenk awer, dass Brettelsgurter am Fall vun engem Iwerschlag OUNI Zell resp. Käfeg oder Bigel keinten kontraproduktiv sin. Falls do den Daach angedreckt get, dann kenns de net aus den Feis --> Geneckbrochgefohr :!:

Ech geif an denger Platz, wou souwiesou dei hennescht Platzen verschwannen, iwerleen mer op d´mannst een Bigel dran ze machen. Et muss jo keng Zell resp Käfeg sin. Een Bigel as och vum Gewiicht hier net sou hefteg. An Fanger weg vun ALU-Konstruktiounen. Hun keng FIA-Zoulossung. An daat net ouni Grond.

Check eng keier Wiechers, Heigo, OMP an KOnsorte, do huet bestemmt een eppes mat TÜV o.ä.
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Post by BenD-86 » 05/01/2011 21:38:57

Kane STi wrote:Charel, hues de Gedächtnisschwund? :wink:
den charel denkt emmer un dei fraleit dei hin sou fotografeiert......dann kann dat schon mol firkommen dat en eppes vergesst....
8) 8) 8) :D :D :D :D :D :wink: :wink: :wink: :wink:

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Post by CharelT-91 » 05/01/2011 22:57:08

@ Kane:ehm jo dat stemmt schon dass mer driwwer riets haaten mee et war nach net wierklech kloer,ech gin heinsdo e bessen weit sichen wou naischt ass! ;))
@ Ben:Jo kennt warscheinlech duerch dei Fraaleit :))))

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