Blitz auspuff umellen
Moderators: Committee, Former-Committee
Blitz auspuff umellen
Hun mol su eng froo, hun jo Blitz ennert dem henner , deen awer mat Einzelabnahm an daitschland ofgeholl gin ass an an den papeiren steht ,meng froo ass, sandweiler muss den jo dann sou androen oder? oder muss ech do rem bezuelen fiir en anzedroen ?
Hun jo awer na aner modifikationen drop dei och am schein stin , muss ech daat och rem alles bezuelen fiir opt froo kaart? oder naicht mei ?
Hun jo awer na aner modifikationen drop dei och am schein stin , muss ech daat och rem alles bezuelen fiir opt froo kaart? oder naicht mei ?
- ChristianS-80
- Forum-User
- Posts: 351
- Joined: 13/07/2009 18:51:05
- Location: Grosbous
jop main ass agedro mat einzalabnahm;) ewer just mat silencer den weg, an et bollert da douren weg
jayjay- Haat na emmer eng blitz drop een besseren sound fenns de an mengen aan net, ok ass emmer eng unsichssaach
sin top zefriiden mam geschiir ( mengen nopern waerden en vlait net sou gudd fannen ....
50 euro ? argh...... naja soen dozou mol naischt..... ....sandweiler .....
jayjay- Haat na emmer eng blitz drop een besseren sound fenns de an mengen aan net, ok ass emmer eng unsichssaach
sin top zefriiden mam geschiir ( mengen nopern waerden en vlait net sou gudd fannen ....
50 euro ? argh...... naja soen dozou mol naischt..... ....sandweiler .....
- Jean-PierreR-71
- President
- Posts: 2054
- Joined: 23/12/2007 21:10:06
- Location: Bascharage (L)
- Contact:
Also den Blitz hun ech um GT agedroen, och awer just mat Silencer (an Kat !). Deemols um TüV, ouni Silencer 96db, mat 92db an erlaabt waren der 94db.
Um Sti wor den Blitz viiiiiiiillll mei roueg, well mat Kat an Mëtteldëppen, an do war neischt ze wëllen. Mam Silencer sinn mer op 88dB roof komm, awer en 2006er Auto därf nët souvill Kameidi machen wei en 2000er, mengen 82dB war de Limit Daat brengt en jo original schon op manst
Fazit :
Am Frust mat mengem Inox-Car op Sandweiler fiir den Recht anzedroen (daat kascht ëmmer 2x, TüV Eenzeloofnahm & Andoren zu Lëtz).
Du an den Alsace gefuer, an beim hannertseg fueren en Betons-Klotz gerammt (siehe dei eischt puer Photo'en). Nennen ech einfach mol Schicksal, sollt ech also keen Blitz um STi drop hun
Zum Glëck, ausser Parrechoc an Auspuff neischt futti an tjo dann einfach eng AERYS Turbo-back mat Metall-Kat drop gemach, Leeschtung an Dreihmoment gewonnen wei verreckt, mega frouh an zefridden mat der Saach !
Bon, domat wëll ech elo keen zwengen oder oprufen an den Alsace ze fueren an sech do eng Teitsch machen, gell Jongen
Blitz ass effektiv top, dofiir haat ech jo ob beiden een drop, awer d'AERYS ass och super verschafft, an huet mega Sound, an huet TüV, d.h. do brauchs de alt just hei ze bezuelen, well keng Eenzelofnahm neideg ass. Op Sandweiler muss ech awer nach fiir ët anzedroen, am moment ass den Auto nach oofgemellt... Mol kucken wei daat klappt an der Agreatioun
Um Sti wor den Blitz viiiiiiiillll mei roueg, well mat Kat an Mëtteldëppen, an do war neischt ze wëllen. Mam Silencer sinn mer op 88dB roof komm, awer en 2006er Auto därf nët souvill Kameidi machen wei en 2000er, mengen 82dB war de Limit Daat brengt en jo original schon op manst
Fazit :
Am Frust mat mengem Inox-Car op Sandweiler fiir den Recht anzedroen (daat kascht ëmmer 2x, TüV Eenzeloofnahm & Andoren zu Lëtz).
Du an den Alsace gefuer, an beim hannertseg fueren en Betons-Klotz gerammt (siehe dei eischt puer Photo'en). Nennen ech einfach mol Schicksal, sollt ech also keen Blitz um STi drop hun
Zum Glëck, ausser Parrechoc an Auspuff neischt futti an tjo dann einfach eng AERYS Turbo-back mat Metall-Kat drop gemach, Leeschtung an Dreihmoment gewonnen wei verreckt, mega frouh an zefridden mat der Saach !
Bon, domat wëll ech elo keen zwengen oder oprufen an den Alsace ze fueren an sech do eng Teitsch machen, gell Jongen
Blitz ass effektiv top, dofiir haat ech jo ob beiden een drop, awer d'AERYS ass och super verschafft, an huet mega Sound, an huet TüV, d.h. do brauchs de alt just hei ze bezuelen, well keng Eenzelofnahm neideg ass. Op Sandweiler muss ech awer nach fiir ët anzedroen, am moment ass den Auto nach oofgemellt... Mol kucken wei daat klappt an der Agreatioun
Jean-Pierre Rasquin / Webmaster & Chairman / Impreza Club Luxembourg / www.impreza-club.lu