STI 2008 an EVO X
Moderators: Committee, Former-Committee
- Jean-PierreR-71
- President
- Posts: 2053
- Joined: 23/12/2007 21:10:06
- Location: Bascharage (L)
- Contact:
Deen Artikel hun ech an der AutoBild geliess.
Ech hun awer e puer Inkoherenzen dran fonnt, wei zB beim Impreza eng Ierwschaft vum Legacy :
An sie schwätzen vum japaneschen Spec, awer an der Spec ass ët en 2.5l
Mä bon, fiir eng Deitsch Zeitschrëft, nët iwel
Ech wees dann nët op den EVO Deel besser ass, deen Auto kennen ech nët gudd genuch...
JP.
Ech hun awer e puer Inkoherenzen dran fonnt, wei zB beim Impreza eng Ierwschaft vum Legacy :
Just dass sie vum Differenzial schwätzen, mä den DCCD war och beim MY06 drop, mä den SI-Drive, mat 3 Positiounen, deen kënnt wierklech vum Legacy, ass awer en Mapping vun der Gas-Pedall (wei ech se och am Astra mat der Sport-Tast hun ), huet awer neischt mam Differential ze dinn, oder hun ech do eppes total verpasstVom großen Bruder Legacy schwappen intelligente Allradsteuerung und elektronische Straßenwacht in den Kompakten, das bekannte Mitteldifferenzial verfügt jetzt über drei automatische Voreinstellungen.
An sie schwätzen vum japaneschen Spec, awer an der Spec ass ët en 2.5l
Mä bon, fiir eng Deitsch Zeitschrëft, nët iwel
Ech wees dann nët op den EVO Deel besser ass, deen Auto kennen ech nët gudd genuch...
JP.
Last edited by Jean-PierreR-71 on 09/01/2008 0:46:12, edited 3 times in total.
Jean-Pierre Rasquin / Webmaster & Chairman / Impreza Club Luxembourg / www.impreza-club.lu
Op Subaru UK hun se schons Infoen zum neien STI:
http://www.subaru.co.uk/Subaru_co_uk/Vi ... enuid=M1M1
http://www.subaru.co.uk/Subaru_co_uk/Vi ... enuid=M1M1
http://youtube.com/watch?v=pj5tE83IsuI
Souvill zum neien WRX STI Oh je, an neien EVO
http://youtube.com/watch?v=SSCcqcpvPjA
Nach e puer Argumenter......... net schlecht
Souvill zum neien WRX STI Oh je, an neien EVO
http://youtube.com/watch?v=SSCcqcpvPjA
Nach e puer Argumenter......... net schlecht
Do kucken ech aus Schloflosegkeet Occasiounsannoncen an fannen daat do: Den STI ass schon do, ech gin geckeg :, lo hun ech main Ticket fir op den Breisseler Salon schons ze frei kaaf,
http://www.autoscout24.de/Details.aspx?id=vwoh4rzy3fha
http://www.autoscout24.de/Details.aspx?id=vwoh4rzy3fha
Hmm, dann misst een emol bis op Tréier kucken goen .
Dass den Daewel se awer esou fréi kritt hun ech net gewosst. Et wuar jo gesoot dass en mett Februar zu Bitburg den Clienten virgestallt soll gin.
Interessant fannen ech d'Verbrauchsugaben, demno verbraucht deen neien Sti net méi wéi een 06-07er Wrx.
Interessant fannen ech en allemol.
Ralph
Dass den Daewel se awer esou fréi kritt hun ech net gewosst. Et wuar jo gesoot dass en mett Februar zu Bitburg den Clienten virgestallt soll gin.
Interessant fannen ech d'Verbrauchsugaben, demno verbraucht deen neien Sti net méi wéi een 06-07er Wrx.
Interessant fannen ech en allemol.
Ralph
- Jean-PierreR-71
- President
- Posts: 2053
- Joined: 23/12/2007 21:10:06
- Location: Bascharage (L)
- Contact:
Se hun en geschter moien zu Treier kruut... war en awer nach nët selver kucken.
Jean-Pierre Rasquin / Webmaster & Chairman / Impreza Club Luxembourg / www.impreza-club.lu
Ech fannen en cool, ass mär awer am Moment ze deier. Hun en dofir och net probéiert (hun mär dun nach een neien Velo kaaf obwuel ech den Keller voll Veloen stoen hun)
5 Kanner sin der e bessen vill fir deen Auto wann een nach selwer hannert den Steier well setzen . 2 Kanner + Elteren passen gudd, wéi och am aalen Sti
Ralph
5 Kanner sin der e bessen vill fir deen Auto wann een nach selwer hannert den Steier well setzen . 2 Kanner + Elteren passen gudd, wéi och am aalen Sti
Ralph
Hun des Foto am daitschen Subie-Forum fonnt:
Neien Stufenheck-STI:
http://img384.imageshack.us/my.php?image=2yovkgjin8.jpg
Neien Stufenheck-STI:
http://img384.imageshack.us/my.php?image=2yovkgjin8.jpg
nach e scheinen video vunn Top Gear:
Part1
http://youtube.com/watch?v=nyA3h9USweo
Part2:
http://youtube.com/watch?v=j2oUaiXs9Gg
Allerdings ass deen Evo hei en FQ model (FQ360) nett ze vergleichen matt deem vu mer hei hunn, mee bon e klengen Passage beim Patrick ass d'Saach as gemaat...
Part1
http://youtube.com/watch?v=nyA3h9USweo
Part2:
http://youtube.com/watch?v=j2oUaiXs9Gg
Allerdings ass deen Evo hei en FQ model (FQ360) nett ze vergleichen matt deem vu mer hei hunn, mee bon e klengen Passage beim Patrick ass d'Saach as gemaat...
- Jean-PierreR-71
- President
- Posts: 2053
- Joined: 23/12/2007 21:10:06
- Location: Bascharage (L)
- Contact:
Hun mer elo mol d'Vidéo'en ugekuckt, super, wei ëmmer, Top Gear ass einfach de glanz
Ech bleiwen sou oder esou bei mengem gudden aalen, gefällt mer ëmmer nach am beschten
Ech bleiwen sou oder esou bei mengem gudden aalen, gefällt mer ëmmer nach am beschten
Jean-Pierre Rasquin / Webmaster & Chairman / Impreza Club Luxembourg / www.impreza-club.lu
- Jean-PierreR-71
- President
- Posts: 2053
- Joined: 23/12/2007 21:10:06
- Location: Bascharage (L)
- Contact:
Hehe, jo, wei ëmmer eben, se sinn einfach ze gudd
Ech denken se wollten domat eischter soen, alles schein, alles leiw bei den neien, awer zevill Gimmiks, an dei aal haaten se eigentlech leiwer, esou huelen ech ët mol op, kann mech awer ieren
Ech gleewen awer och gären, dass dei Tugend, dei den EVO sëcherlech nach ëmmer geigeniwer dem Impreza haat, och beim X bliwen ass, nämlech, dass en mei "scharf" ze fueren ass, mei präziis Lenkung, besseren Feedback asw.
Fiir den Recht, wann een eierelech ass, Subby oder EVO, eigentlech egal, beid Machinen sinn zimmlech op engem Level, deen een eppes klenges hei deen aaneren eppes klenges do, waat eben dann mecht, dass een sech fiir deen een oder deen aaneren entscheed.
Ech haat och baal en EVO IX statt dem STi an der Garage, mä den Boxersound hätt ech zevill vermësst. Eigentlech och nët grad en vernünftegt Argument en STi statt engem EVO ze kaafen, ass awer duergangen
Ech denken se wollten domat eischter soen, alles schein, alles leiw bei den neien, awer zevill Gimmiks, an dei aal haaten se eigentlech leiwer, esou huelen ech ët mol op, kann mech awer ieren
Ech gleewen awer och gären, dass dei Tugend, dei den EVO sëcherlech nach ëmmer geigeniwer dem Impreza haat, och beim X bliwen ass, nämlech, dass en mei "scharf" ze fueren ass, mei präziis Lenkung, besseren Feedback asw.
Fiir den Recht, wann een eierelech ass, Subby oder EVO, eigentlech egal, beid Machinen sinn zimmlech op engem Level, deen een eppes klenges hei deen aaneren eppes klenges do, waat eben dann mecht, dass een sech fiir deen een oder deen aaneren entscheed.
Ech haat och baal en EVO IX statt dem STi an der Garage, mä den Boxersound hätt ech zevill vermësst. Eigentlech och nët grad en vernünftegt Argument en STi statt engem EVO ze kaafen, ass awer duergangen
Jean-Pierre Rasquin / Webmaster & Chairman / Impreza Club Luxembourg / www.impreza-club.lu