Ecutek Probs

Smalltalk section (public) / Bavardages (public)

Moderators: Committee, Former-Committee

Post Reply
RalliArtEvo

Ecutek Probs

Post by RalliArtEvo » 06/08/2008 14:51:42

Salut,

hun mech op deser Sait ugemellt well ech gesin hun dat schon mol en Evo sech hei gemellt huet winst Problemer mat Ecutek.
Ech hun amfong deen nemlechten Probleem, also Checkengine luut domat sin ech eenz gin,
awer wann de motor kaal as,an ech en umaan, klemmt en am leerlauf mol direkt während 2minuten op 2000
touren, bis en dann dono rem roofkennt. Huelen awer net un dat daat ganz normal as an gut fir den Motor.. Wollt wessen
op di Persoun mam nemlechten Probleem oder en anren vlait wees waat ech hei maachen kann.
Bei GPtuning soen se natirlech geng net un hinen laien an soll bei Mitsubishi nofroen.. hu lo awer keng loscht d programmatioun
do roofhuelen se loossen, an dono rem bei de GP ze goen fir rem alles ropzelueden an dono vlait rem de nemlechten probleem ze hun
..

Merci fir all Hellef

User avatar
BenD-86
Former committee member
Posts: 1329
Joined: 19/02/2008 22:00:51
Location: Mamer

Post by BenD-86 » 06/08/2008 15:38:47

salut an wellkom am forum!

am fong mengen ech net dat sou schlem ass!mei auto leeft och wann en nach kaal ass zweschen 1500 an 1800 touren am leerlauf an en ass na net getekkt?

ben

Steve79

Post by Steve79 » 06/08/2008 16:17:25

Och mol wellkomm,

Main Wrx huet daat och, an ass wei dem Ben hei, sain WRX, och net getekkt, an souguer main baal 18 Joer aalen non-Turbo Subaru Legacy, mecht daat.
Den Mazda 3 MPS, mecht daat iwwregens och! Wisou daat sou ass, wees ech allerdings net.
Mee, du keinns jo mol einfach eemol bei Mitsubishi nofroen, schliesslech missten dei daat jo wessen. An dain Mitsubishi-Händler wees jo och bestemmt, daat dei meescht wou sengen Evo-Clienten, hiren Auto tekken lossen. 8)

Ech haat virdruner een Citroen-Diesel do hun se mer den Ralenti emmer agstallt, sou wei ech daat wollt!!
Last edited by Steve79 on 06/08/2008 16:29:10, edited 2 times in total.

User avatar
Jean-PierreR-71
President
Posts: 2054
Joined: 23/12/2007 21:10:06
Location: Bascharage (L)
Contact:

Post by Jean-PierreR-71 » 06/08/2008 16:18:34

Salut,

Och vun mir wëllkom am Forum ! ;-)

Den Ramon kann der sëcherlech mei zielen, ob allefall bei mengem geTEKten STi huet sech do neischt vum Originalzoustand geännert waat den Ralenti ubelaangt, awer wei den Ben seet, 1500tr sinn normal wann en wierklech kaal ass, mä daat sinn awer och keng 2000tr... Scheint mer awer e bessen heich ze sinn. Wei war dann den Ralenti wou en nach nët geTEKt war ?

Hoffen op allefall, dass daat nët weider eppes schlëmmes ass.

JP.
Jean-Pierre Rasquin / Webmaster & Chairman / Impreza Club Luxembourg / www.impreza-club.lu

RalliArtEvo

Post by RalliArtEvo » 08/08/2008 15:28:08

Salut,

majo merci fir all d'enferten, de Probleem as just dat daat ganzt mat den Touren ugaangen as nodeems
en getekt gin as... fidrun war en (bei kaalem motor) op 1100-1200 an lo op 1900-2000, as awer en enerscheed
fun 800 touren. Den GP soot ma en hät soueppes na nie gesin...(och wann hei am forum jo awer schon sou e
fall war)...
Ech gin next Woch mol a mein Garage, well daat ganzt nervt mech awer.

Wann nach een hei mei wees kann en ma jo Bescheed soen.

User avatar
YvesB-80
Secretary
Posts: 1443
Joined: 24/12/2007 1:36:06
Location: Colmar-Berg (L)
Contact:

Post by YvesB-80 » 08/08/2008 15:56:07

Salut an härzlech wellkomm bei eis am Forum!

Ech giff an denger Plaatz mol bei EcuTek selwer nofroen ob sie fläischt wessen duerch waat sou eppes keint kommen. Oder mol an deen een oder aneren engleschen Forum luussen goen. Do sin bestemmt leit dei kennen Hellefen. Falls daat alles näischt brengt kann ech och een Post an den hollänneschen an franzeischen Subi Forum Setzen. Do dreiwen sech och e puer Evo Fuerer rondremm ;-) :D

Ciao,
Bisi

Post Reply