salut
war en meinden den metten beim peter zu mamer(ass jo nirwendrun) an hun den impreza mat diesel motor probeiert!!an muss soen sin positif iwwerrascht!vun fuehren hir wei en benziner keen diesel-klapperen an vun der strossenlaag och gudd..an vum preis hir och nach ok!!wei gesot wirklech top auto!
bis dann
ben
impreza boxer diesel
Moderators: Committee, Former-Committee
- Jean-PierreR-71
- President
- Posts: 2054
- Joined: 23/12/2007 21:10:06
- Location: Bascharage (L)
- Contact:
Aha, ass ët endlech souweit, hun se lo den Diesel endlech iwerall dran
Muss deen awer bei Geleegenheet och mol testen.
Wei ass ët mat Leeschtung, standard 150PS ? An d'Carosserie ass dei vum normalen (also nët STi), oder ?
Muss deen awer bei Geleegenheet och mol testen.
Wei ass ët mat Leeschtung, standard 150PS ? An d'Carosserie ass dei vum normalen (also nët STi), oder ?
Jean-Pierre Rasquin / Webmaster & Chairman / Impreza Club Luxembourg / www.impreza-club.lu
- Jean-PierreR-71
- President
- Posts: 2054
- Joined: 23/12/2007 21:10:06
- Location: Bascharage (L)
- Contact:
Den Club ass effektiv op Turbo Benziner begrenzt.
Deemols (2000) wollten mer den Club Impreza-GT Club nennen, just dun koum den WRX, Impreza-GT-WRX wär schon bosseg gewiecht, besonneg den STi war jo dun och annonceiert. Dohier hun mer den Numm op Impreza-Club beloss, an mer hun den Iwerbegrëff Impreza Turbo benotzt.
Dun koum Joren dono den Diesel, daat war awer en Turbo-Diesel, an dun goun d'Diskussion un... wanns de mech frees, war dei onneideg, mais bon...
Den Club huet sengerzeit als Gedankten gehaat en Club fiir d'Stroossenversioun vum Rallye's Auto ze sinn, waat jo relativ kloer ass.
Den Club ass an bleift dem Ursprongsgedanken trei, an dei Technicality hun mer dann, fiir all Diskussioun aus dem Wee ze goen, op Turbo Benzin ugepasst.
En 320d gët och nët an engem M3 Club ugeholl, oder eng Class C an engem AMG Club, oder nach en A3 TDI an engem S3 Club ...
Daat ass keng arrogant Heichnuesegkeet vun eiser Seit, och wann daat dann esou ugesinn gët/gouf, mais just Konsequenz fiir dem Club trei ze bleiwen
JP.
Deemols (2000) wollten mer den Club Impreza-GT Club nennen, just dun koum den WRX, Impreza-GT-WRX wär schon bosseg gewiecht, besonneg den STi war jo dun och annonceiert. Dohier hun mer den Numm op Impreza-Club beloss, an mer hun den Iwerbegrëff Impreza Turbo benotzt.
Dun koum Joren dono den Diesel, daat war awer en Turbo-Diesel, an dun goun d'Diskussion un... wanns de mech frees, war dei onneideg, mais bon...
Den Club huet sengerzeit als Gedankten gehaat en Club fiir d'Stroossenversioun vum Rallye's Auto ze sinn, waat jo relativ kloer ass.
Den Club ass an bleift dem Ursprongsgedanken trei, an dei Technicality hun mer dann, fiir all Diskussioun aus dem Wee ze goen, op Turbo Benzin ugepasst.
En 320d gët och nët an engem M3 Club ugeholl, oder eng Class C an engem AMG Club, oder nach en A3 TDI an engem S3 Club ...
Daat ass keng arrogant Heichnuesegkeet vun eiser Seit, och wann daat dann esou ugesinn gët/gouf, mais just Konsequenz fiir dem Club trei ze bleiwen
JP.
Jean-Pierre Rasquin / Webmaster & Chairman / Impreza Club Luxembourg / www.impreza-club.lu