downpipe
Moderators: Committee, Former-Committee
downpipe
salut
hun haut op main auto downpipe dropgebaut kritt.... klengt och gudd just den probleem ass wanns en den gas wech helt dat faelt den auto ennert 500touren an et huet een gefill en geng all moment aus goen!ass dat vlait well en muss nees ofgestemmt gin?haat een vun irch deen fall schon?
bis dann
ben
hun haut op main auto downpipe dropgebaut kritt.... klengt och gudd just den probleem ass wanns en den gas wech helt dat faelt den auto ennert 500touren an et huet een gefill en geng all moment aus goen!ass dat vlait well en muss nees ofgestemmt gin?haat een vun irch deen fall schon?
bis dann
ben
Salut Ben,
also ech haat daat do schon, mee bei mier wor et net wéinst enger downpipe (hun nach keng), mee bei mier wor d'ajustéierschrauw vun blow off lass (rausgefall), an huet huet do drock verluer, an an an... Dono d'schrauw rem drop (se lung gottseidank nach am motorraum), an et wor rem gud! Et ass viläit och bei dier den "prob." dass den drock ze séier flöten geet, an deng programatioun domat net eenz gett... Ass awer just en gedanken, sin leider keen spézialist
also ech haat daat do schon, mee bei mier wor et net wéinst enger downpipe (hun nach keng), mee bei mier wor d'ajustéierschrauw vun blow off lass (rausgefall), an huet huet do drock verluer, an an an... Dono d'schrauw rem drop (se lung gottseidank nach am motorraum), an et wor rem gud! Et ass viläit och bei dier den "prob." dass den drock ze séier flöten geet, an deng programatioun domat net eenz gett... Ass awer just en gedanken, sin leider keen spézialist
- SteveP-78
- Former committee member
- Posts: 386
- Joined: 28/12/2007 22:54:08
- Location: Belvaux (L)
- Contact:
Zalli Ben,
ech hat dee selweschten Problem bei mengem WRX och (onrouegen Ralenti, an ausserdem ass en mer emmer bal ausgang) wéi ech eng aner DP dropgemach hat. De Grond bei mier war d'LambdaSond déi e bessi geckesch gespillt huet (well d'Ofgaswäerter net méi 'sou original waren ouni Kat ). Hu mier dun beim Gengler en Widderstand abauen geloos, deen d'Lambdasond "iwwergeht" (huet dumols nach keng 50€ kascht), an dun war de Problem geléisst!
ech hat dee selweschten Problem bei mengem WRX och (onrouegen Ralenti, an ausserdem ass en mer emmer bal ausgang) wéi ech eng aner DP dropgemach hat. De Grond bei mier war d'LambdaSond déi e bessi geckesch gespillt huet (well d'Ofgaswäerter net méi 'sou original waren ouni Kat ). Hu mier dun beim Gengler en Widderstand abauen geloos, deen d'Lambdasond "iwwergeht" (huet dumols nach keng 50€ kascht), an dun war de Problem geléisst!
hun dann awa och mol nach eng fro zum thema downpipe
folgend 2 varianten hun sech lo ergin:
- entweder downpipe komplett catfrei
- downpipe mat 100 zeller sportscat
allerdings stellen ech ma lo d'fro , ob en ecutek wierklech noutwendeg ass wann dei gewiesselt gett?!
bis lo ass bei maer dei original software drop, an och soss naischt geannert gin. an dann kennt natierlech och dei fro dobei ob keng motosluut dono ungeet? geif soen beim 100zeller gett den sensor rem normal angedreint, mais wann catfrei ass, dann muss io en cellfix dotescht?! beim 100zeller net? an huet schon een vun aerch erfahrung wei den ennerscheet ass vun original ob geaennert downpipe, ouni den ecutek?
folgend 2 varianten hun sech lo ergin:
- entweder downpipe komplett catfrei
- downpipe mat 100 zeller sportscat
allerdings stellen ech ma lo d'fro , ob en ecutek wierklech noutwendeg ass wann dei gewiesselt gett?!
bis lo ass bei maer dei original software drop, an och soss naischt geannert gin. an dann kennt natierlech och dei fro dobei ob keng motosluut dono ungeet? geif soen beim 100zeller gett den sensor rem normal angedreint, mais wann catfrei ass, dann muss io en cellfix dotescht?! beim 100zeller net? an huet schon een vun aerch erfahrung wei den ennerscheet ass vun original ob geaennert downpipe, ouni den ecutek?
- Jean-PierreR-71
- President
- Posts: 2053
- Joined: 23/12/2007 21:10:06
- Location: Bascharage (L)
- Contact:
Also wann de bis esou e "deiwen" Agrëff um dengem Auspuff ënnerhëlls, ass fiir mech en ECUTeK absolutt noutwendeg.
Also nët falsch verstoen, daat waat nët nouwendeg ass, ass am Fong den Leeschtungsausbau, awer waat noutwendeg ass, ass deng Cartographie un des nei Gegebenheeten unzepassen. An mier ass do weider neischt bekannt wei en ECUTeK dofiir.
Also dofiir mein Root, alles ëmbauen am Bereich Auspuff an Ansaugtrackt, an zwar gleichtzeiteg, dann TeK'en loossen. Alles aanescht ass nët gudd fiir den Motor (Ëmbau schrëttweis, an ECUTeK zum Schluss) oder den Porte-Feuille (Ëmbau schrëttweis, an ECUTeK-Upassung bei all Schrëtt).
Also nët falsch verstoen, daat waat nët nouwendeg ass, ass am Fong den Leeschtungsausbau, awer waat noutwendeg ass, ass deng Cartographie un des nei Gegebenheeten unzepassen. An mier ass do weider neischt bekannt wei en ECUTeK dofiir.
Also dofiir mein Root, alles ëmbauen am Bereich Auspuff an Ansaugtrackt, an zwar gleichtzeiteg, dann TeK'en loossen. Alles aanescht ass nët gudd fiir den Motor (Ëmbau schrëttweis, an ECUTeK zum Schluss) oder den Porte-Feuille (Ëmbau schrëttweis, an ECUTeK-Upassung bei all Schrëtt).
Jean-Pierre Rasquin / Webmaster & Chairman / Impreza Club Luxembourg / www.impreza-club.lu
-
- Forum-User
- Posts: 45
- Joined: 11/02/2010 20:31:25
- Location: Schifflange
Moien,
hun den selwechten problem nodeems ech een Turboback installeiert hun...
touren gin enert 1000rpm an hun check engine luet un saitdeem.
hun awer schon an forumen gelies dass et een "cellfix" gett fir tescht da lamdasonde an dem auspuff ze fixeieren.. helleft daat helleft daat net?
an MUSS ech lo wierkelch een ecutek maan weil ech TB hun?
Merci schon vir aer änferten..
Nuno
hun den selwechten problem nodeems ech een Turboback installeiert hun...
touren gin enert 1000rpm an hun check engine luet un saitdeem.
hun awer schon an forumen gelies dass et een "cellfix" gett fir tescht da lamdasonde an dem auspuff ze fixeieren.. helleft daat helleft daat net?
an MUSS ech lo wierkelch een ecutek maan weil ech TB hun?
Merci schon vir aer änferten..
Nuno
Impreza WRX Station Wagon 2004
Java Black Pearl
Java Black Pearl
Hmm ok muss dann mol eng keier bei deem luussen goen
Daat mat den ënertouren huet sech awer well geluecht... hun gebrauchsanweisung vun menger GFB pop-off gelies an do steet drop wei een dei kann anstellen fir keen "stumble" am motor ze hun daat huet sech lo also erleedegt.
Ass lo just nach "check engine" an lamdasonde...
Daat mat den ënertouren huet sech awer well geluecht... hun gebrauchsanweisung vun menger GFB pop-off gelies an do steet drop wei een dei kann anstellen fir keen "stumble" am motor ze hun daat huet sech lo also erleedegt.
Ass lo just nach "check engine" an lamdasonde...
Impreza WRX Station Wagon 2004
Java Black Pearl
Java Black Pearl
En groußt Fragezeichen hei vun mir! Ech hun eng Blitz Nur Spec R Catback auspuffanlach monteiert, ech geng déi elo gaer mat enger Downpipe mat sportcat (200zeller) erweiteren. Elo as d'froe klappt dat irjenswei an punkto ofgaaswerter an dezibel? Ech wëll nämlech am leifsten och nach downpipe androen lossen.
- Jean-PierreR-71
- President
- Posts: 2053
- Joined: 23/12/2007 21:10:06
- Location: Bascharage (L)
- Contact:
Ob daat sou einfach geht, woen ech leider eischter ze bezweifelen
Du misst dei d'eischt an Deitschland mol um TüV oofgeholl kreien, souwuel waat d'Abgaswerter unbelaangt wei och d'Lautsärkt.
Ech wees, och beim TüV huet sech seit desem Joër munches geännert (verschärft ginn).
Dofiir misst du dann eng Abgasanalyse machen, dei ass relativ deier, den Lärmpegel ass relativ einfach ze moossen, awer do sinn se extrem streng gin, do sinn nët vill % mei erlaabt wei original, an dei original Anlag mecht echt weineg Kameidi, von dohier hues de och do eischter schlecht Kaarten...
Ech geif mol zu Treier oder Bitbuerg beim TüV nofroen, waat sie do "geifen" androen, wann esou eng Eenzeloofnam meigelech ass, misst du domat dann zu Sandweiler besser Kaarten hun.
Waats de awer ob allefall och besser hues, ass dass d'Leeschtung mat op der Eenzelabnahm steet, well soss dreien se dech zu Sandweiler zerëck, ech hun daat nach gebaucht, trotzt TüV vun ECUTeK and AERYS Anlag (zesummen ca. 15 Seiten TüV), hun ech awer missten op Treier d'Leeschtung androen goen (moossen kënnen se do nët, well se keen Allrad-Preifstand hun, also nach eng Hürd weider)...
JP.
Du misst dei d'eischt an Deitschland mol um TüV oofgeholl kreien, souwuel waat d'Abgaswerter unbelaangt wei och d'Lautsärkt.
Ech wees, och beim TüV huet sech seit desem Joër munches geännert (verschärft ginn).
Dofiir misst du dann eng Abgasanalyse machen, dei ass relativ deier, den Lärmpegel ass relativ einfach ze moossen, awer do sinn se extrem streng gin, do sinn nët vill % mei erlaabt wei original, an dei original Anlag mecht echt weineg Kameidi, von dohier hues de och do eischter schlecht Kaarten...
Ech geif mol zu Treier oder Bitbuerg beim TüV nofroen, waat sie do "geifen" androen, wann esou eng Eenzeloofnam meigelech ass, misst du domat dann zu Sandweiler besser Kaarten hun.
Waats de awer ob allefall och besser hues, ass dass d'Leeschtung mat op der Eenzelabnahm steet, well soss dreien se dech zu Sandweiler zerëck, ech hun daat nach gebaucht, trotzt TüV vun ECUTeK and AERYS Anlag (zesummen ca. 15 Seiten TüV), hun ech awer missten op Treier d'Leeschtung androen goen (moossen kënnen se do nët, well se keen Allrad-Preifstand hun, also nach eng Hürd weider)...
JP.
Jean-Pierre Rasquin / Webmaster & Chairman / Impreza Club Luxembourg / www.impreza-club.lu