Eibach Gewindefuerwierk fir en WRX Turbo fun 00-02
Moderators: Committee, Former-Committee
- ChristianS-80
- Forum-User
- Posts: 351
- Joined: 13/07/2009 18:51:05
- Location: Grosbous
Eibach Gewindefuerwierk fir en WRX Turbo fun 00-02
Halli Hallo.
Ech hun e Gewinde unzebidden, quasi nei (villäicht 5000km gefuer, wann iwerhaapt), daat war op méngem drop, deen firdrun haat sech geiirt ! Ass net fir mäin geduecht !
Passt secher op en WRX Turbo fun 00-02. Maacht mir eng Offer ! Mee dréckt mech net op d'Aan. Ech sin zwar nei an deser Scene mee wäert mech informéieren waat di Dénger nach wäert sin !
Ech hun e Gewinde unzebidden, quasi nei (villäicht 5000km gefuer, wann iwerhaapt), daat war op méngem drop, deen firdrun haat sech geiirt ! Ass net fir mäin geduecht !
Passt secher op en WRX Turbo fun 00-02. Maacht mir eng Offer ! Mee dréckt mech net op d'Aan. Ech sin zwar nei an deser Scene mee wäert mech informéieren waat di Dénger nach wäert sin !
- ChristianS-80
- Forum-User
- Posts: 351
- Joined: 13/07/2009 18:51:05
- Location: Grosbous
Also folgendes steet an deem Gutachten daat ech hun :
max. zulässige Achslast : VA ---> 970kg an HA ---> 960kg
an daat ass ménger Meenung no nemen fir den 1.6 , 1.8 , 2.0 WRX Turbo fun 00-02. Well enert der Rubrik Gutachten, gucks du hier :
http://performance-suspension.eibach.de ... ologations
do steet schon en anert Gutachten fir di selwecht WRX Turbo ab 03, do stin nämlech och aner Zuelen waat max. zul. Achslast ugeet. Minimal, mee trotzdem !
max. zulässige Achslast : VA ---> 970kg an HA ---> 960kg
an daat ass ménger Meenung no nemen fir den 1.6 , 1.8 , 2.0 WRX Turbo fun 00-02. Well enert der Rubrik Gutachten, gucks du hier :
http://performance-suspension.eibach.de ... ologations
do steet schon en anert Gutachten fir di selwecht WRX Turbo ab 03, do stin nämlech och aner Zuelen waat max. zul. Achslast ugeet. Minimal, mee trotzdem !
- Jean-PierreR-71
- President
- Posts: 2054
- Joined: 23/12/2007 21:10:06
- Location: Bascharage (L)
- Contact:
Also waat den Lachkrees ubelaangt, souweit ech wees huet den WRX emmer nach 5x100 gehaat, also bis MY07 ob allefall, beim neien WRX wees ech daat net, daat keint den Bid-X eis awer verroden
Waat kann sinn, wann d'Gewichtsverdeelung, oder eben d'Gewiicht aanescht ginn ass, datt dann en mei neit Fuerwierk mat aaneren Fiederen nokoum, fiir dem gerecht ze ginn... Obwuel, dass mer vum MY01-MY05 WRX net geif afaalen, waat do soll aanescht sinn, ab MY06 OK, do war en 2.5l Block dran, deen weit sercher eppes kllenges mei, an awer, ob daat genuch Ennerscheed wier ... ?
Awer wei gesoot, dass dein en MY03 ass schon zimmlech secher, der kruus de schon Enn 2002, daat ass oft esou.
Allerdings mer ass grad opgefall, den MY00 ass nach GT, den 1. WRX ass en MY01...
Waat kann sinn, wann d'Gewichtsverdeelung, oder eben d'Gewiicht aanescht ginn ass, datt dann en mei neit Fuerwierk mat aaneren Fiederen nokoum, fiir dem gerecht ze ginn... Obwuel, dass mer vum MY01-MY05 WRX net geif afaalen, waat do soll aanescht sinn, ab MY06 OK, do war en 2.5l Block dran, deen weit sercher eppes kllenges mei, an awer, ob daat genuch Ennerscheed wier ... ?
Awer wei gesoot, dass dein en MY03 ass schon zimmlech secher, der kruus de schon Enn 2002, daat ass oft esou.
Allerdings mer ass grad opgefall, den MY00 ass nach GT, den 1. WRX ass en MY01...
Jean-Pierre Rasquin / Webmaster & Chairman / Impreza Club Luxembourg / www.impreza-club.lu
- ChristianS-80
- Forum-User
- Posts: 351
- Joined: 13/07/2009 18:51:05
- Location: Grosbous
Jo mee wanns de bei Eibach kucks dann gesäis de dass et aner Pabeieren gin fir d`WRXen ab 2003 (nennt een déi MY03 ? ) well deenen hier max. zul. Achslast bei der VA 990 kg ass ! Mir schwätze lo mol guer net fun den STi, well et laut Eibach just e Gewinde get fir den 2.5 STi fun 2005. Ok ? Entweder ech verstin guer näicht dofun oder ech gin net eens !
- Jean-PierreR-71
- President
- Posts: 2054
- Joined: 23/12/2007 21:10:06
- Location: Bascharage (L)
- Contact:
Jo, MY steet fiir Model Year
Ech geif soen, d'Chancen sinn grouss, dass se bei Eibach och sou munches duercheneen geheien, hun ech bei deitschen Firmen leider schon oft gesinn Dei kennen Japs'en nët sou genau scheint es...
Den 2.5l Block ass ab MY06 dran, allerdings huet den MY05 schon dei selvescht Ophängkung an Radlager wei den MY06/07, obwuel ët en 2.0l ass. Den Interieur vum MY05 ass och schon deen vum MY06/07.
Ech geif soen, d'Chancen sinn grouss, dass se bei Eibach och sou munches duercheneen geheien, hun ech bei deitschen Firmen leider schon oft gesinn Dei kennen Japs'en nët sou genau scheint es...
Den 2.5l Block ass ab MY06 dran, allerdings huet den MY05 schon dei selvescht Ophängkung an Radlager wei den MY06/07, obwuel ët en 2.0l ass. Den Interieur vum MY05 ass och schon deen vum MY06/07.
Jean-Pierre Rasquin / Webmaster & Chairman / Impreza Club Luxembourg / www.impreza-club.lu
- ChristianS-80
- Forum-User
- Posts: 351
- Joined: 13/07/2009 18:51:05
- Location: Grosbous
@jp
Falls du Recht solls hun mat deem waats de sees, dass Eibach do fläicht eppes duercheneen gehäit, dann hu mir awer e Problem mat de Gutachten. Well och wann et falsch sollt sin, Sandweiler intresséiert jo just waat op de Pabeieren steet. Wann op de Pabeieren max. zul. Achslast VA 970 kg steet an se gesin dass et en MY07 ass mat VA (xxxx kg) dann get et schon e Problem, och mat de Felgen. Daat haat ech jo och !
@ben
Waat ee maache kéint ass, ech gin dir d'Pabeieren an dann gees de mat déngem Auto an mat de Pabeieren an d'Agréatioun op Sandweiler an dann informéiers de dech ! Déi zu Sandweiler di wesse net wi daat bei Subaru ass an déi intresséiert och net op Eibach do eppes duercheneen gehäit huet oder net, déi kucken nemen waat op de Pabeieren steet.
Falls du Recht solls hun mat deem waats de sees, dass Eibach do fläicht eppes duercheneen gehäit, dann hu mir awer e Problem mat de Gutachten. Well och wann et falsch sollt sin, Sandweiler intresséiert jo just waat op de Pabeieren steet. Wann op de Pabeieren max. zul. Achslast VA 970 kg steet an se gesin dass et en MY07 ass mat VA (xxxx kg) dann get et schon e Problem, och mat de Felgen. Daat haat ech jo och !
@ben
Waat ee maache kéint ass, ech gin dir d'Pabeieren an dann gees de mat déngem Auto an mat de Pabeieren an d'Agréatioun op Sandweiler an dann informéiers de dech ! Déi zu Sandweiler di wesse net wi daat bei Subaru ass an déi intresséiert och net op Eibach do eppes duercheneen gehäit huet oder net, déi kucken nemen waat op de Pabeieren steet.
- ChristianS-80
- Forum-User
- Posts: 351
- Joined: 13/07/2009 18:51:05
- Location: Grosbous
- Jean-PierreR-71
- President
- Posts: 2054
- Joined: 23/12/2007 21:10:06
- Location: Bascharage (L)
- Contact:
@Jayjay :
Recht hues de, wann an den Papeieren Quatsch steet, dann hues de en gewaltegen Problem mat Sandweiler (der Agréatioun fiir genau ze sinn).
Also wann an den Papeieren MY00-MY02 steet, dann huet Eibach awer zimmlech sëcher eppes duercheneen geheit.
Ech hun daat awer an eischter Line weinst den MY00 gemengt. Waat dei Saach mat den mei neien WRXen ubelanngt, do huet sech am Gewiicht beschtenfalls ereicht ab MY06 eppes gedoen, well do den 2.5l Motor koum... Hei denken ech, hun sie hier Papeieren einfach nët nei gemach, well se nët genuch Oofsaatz haaten, an dass een d'Fuerwierk dann an Deitschland per Einzelabnahme androen muss.
Eng kleng Historie vun den Modeller ab MY00 :
Den MY00 ass nach en GT, oder classic Impreza wei en och nach genannt gët. Deem seng Typen-Bezechnung ass GC8. Du kanns hei kucken, do geseis de waat ech mangen, mein aalen Subby ass en MY00 (deen neien en MY06 STi).
Den WRX, oder new age Impreza, ass ab MY01, daat war den Buf-Eye, deem seng Type-Bezeechnung ass GDB. Deen gouf ab MY03 vum Peanut-Eye oofgeleist ass ass bis MY05 quasi onverännert bliwwen (bis op Reck-Luuten an Detailer). Ab MY06 gouf ët dann dei mei grouss Ännerung, mat och enger neier Typen-Bezeechnug GDF, do koum niewt dem Facelift (Hawk-Eye) och den 2.5l Motor, an dest ass am MY07 bliwen (mat e puer Cosmetic Ännerungen).
Den STi gouf ët ausserhalb vun Japan ereicht ab MY02 (daat war den Bug-Eye). MY03-04 war dann den Peanut-Eye. Den MY05 ass en Iwergangsmodell, deen huet zwar nach den 2.0l Motor wei den Viirgänger, awer schon den Interieur, d'Ophängkung an d'Radlager (5x114.3 statt 5x100) vum MY06-07. NB: D'Typen-Bezeechnung bei den STi'en misst genau wei bei den WRXen geännert hun, woubei ech mech just froen, waat den MY05 genau ass, warscheinlech awer en nach GDB.
Recht hues de, wann an den Papeieren Quatsch steet, dann hues de en gewaltegen Problem mat Sandweiler (der Agréatioun fiir genau ze sinn).
Also wann an den Papeieren MY00-MY02 steet, dann huet Eibach awer zimmlech sëcher eppes duercheneen geheit.
Ech hun daat awer an eischter Line weinst den MY00 gemengt. Waat dei Saach mat den mei neien WRXen ubelanngt, do huet sech am Gewiicht beschtenfalls ereicht ab MY06 eppes gedoen, well do den 2.5l Motor koum... Hei denken ech, hun sie hier Papeieren einfach nët nei gemach, well se nët genuch Oofsaatz haaten, an dass een d'Fuerwierk dann an Deitschland per Einzelabnahme androen muss.
Eng kleng Historie vun den Modeller ab MY00 :
Den MY00 ass nach en GT, oder classic Impreza wei en och nach genannt gët. Deem seng Typen-Bezechnung ass GC8. Du kanns hei kucken, do geseis de waat ech mangen, mein aalen Subby ass en MY00 (deen neien en MY06 STi).
Den WRX, oder new age Impreza, ass ab MY01, daat war den Buf-Eye, deem seng Type-Bezeechnung ass GDB. Deen gouf ab MY03 vum Peanut-Eye oofgeleist ass ass bis MY05 quasi onverännert bliwwen (bis op Reck-Luuten an Detailer). Ab MY06 gouf ët dann dei mei grouss Ännerung, mat och enger neier Typen-Bezeechnug GDF, do koum niewt dem Facelift (Hawk-Eye) och den 2.5l Motor, an dest ass am MY07 bliwen (mat e puer Cosmetic Ännerungen).
Den STi gouf ët ausserhalb vun Japan ereicht ab MY02 (daat war den Bug-Eye). MY03-04 war dann den Peanut-Eye. Den MY05 ass en Iwergangsmodell, deen huet zwar nach den 2.0l Motor wei den Viirgänger, awer schon den Interieur, d'Ophängkung an d'Radlager (5x114.3 statt 5x100) vum MY06-07. NB: D'Typen-Bezeechnung bei den STi'en misst genau wei bei den WRXen geännert hun, woubei ech mech just froen, waat den MY05 genau ass, warscheinlech awer en nach GDB.
Jean-Pierre Rasquin / Webmaster & Chairman / Impreza Club Luxembourg / www.impreza-club.lu
- ChristianS-80
- Forum-User
- Posts: 351
- Joined: 13/07/2009 18:51:05
- Location: Grosbous
Merci fir di ausféierlech Erklärung ! Daat meecht wousst ech schon, ausser dass den 00 nach e GT war an all di Typebezeechnungen.
Mee amfong fir dee Problem mam Fuerwierk ze léisen, daat eenzegt waat ech maache kann ass dass ech et un een verkaafen deen de Model 00-02 huet. Och wann daat Fuerwierk op aner Modeller passe géing, waat gudd kann sin, kene mir daat leider pabeiertechnesch net beweisen ! Ausser deejeenegen mecht daat Gewinde drop an fir Sandweiler (deen 1 Daag) daat originalt !
@Ben
Wann daat stemt waat de J-P seet dass sech fum Gewiicht hier réicht ab 06 eppes geännert huet, dann géing ech et aus Secherheetsgrenn awer net drop maan an dénger Plaatz vu que dass däin jo do drafällt.
@all
Daat heecht deejeenegen deen e WRX MY00-06 (awer keen STi) oder e GT fun 00 huet, deen kéint et reng theoretesch drop maan. Fum Gewiicht hier dierft et net geféierlech sin mee leider wieren dann keng Pabeieren dobäi (ausser fir de GT an WRX fun 00-02) an et misst een daat originalt rem dropmaan fir Sandweiler.
P.S.: Hun lo just mam Mike geschwaat an heen soot mir dass si zu Sandweiler (heen war di 1te kéier mat méngem Auto dohin) gesoot hun dass si bei 20-30 kg Iwergewiicht en Aan géingen zoudrécken, daat heecht, laut Pabeieren fun Eibach, kéint och een WRX fun 03-07 inklusiv an souguer den 2.5 WRX daat Fuerwierk dropmaan. Misst also klappen Ben. Et misst een just secherheetshalber awer eng kéier mat de Pabeieren op Sandweiler froe goen an sech daat schreftlech gin loossen iert een mam färdege Fuerwierk dohinner fiert ! Well et ass jo sou, wann een aneren do setzt deen daat fläicht net sou gesäit dann hu mir de Problem schon. Ech verstin nach emer eppes net. Si hun mäin net duerchgoe gelooss well méng VA---> 1030kg ass, daat heecht 60kg driwer wi et an de Pabeieren steet. Waat ech net verstin ass, mäin ass en MY03 2.0 STi, an laut Eibach Pabeieren soll den MY05 2.5 STi och daat Gewiicht op der VA hun ? Ass daat normal ? Ech hu mir de certificat de conformité nogefroot, deen war net dobäi wi ech den Auto kaaf hun, do steet et secher richteg dran. Kann daat dann sin ?
Mee amfong fir dee Problem mam Fuerwierk ze léisen, daat eenzegt waat ech maache kann ass dass ech et un een verkaafen deen de Model 00-02 huet. Och wann daat Fuerwierk op aner Modeller passe géing, waat gudd kann sin, kene mir daat leider pabeiertechnesch net beweisen ! Ausser deejeenegen mecht daat Gewinde drop an fir Sandweiler (deen 1 Daag) daat originalt !
@Ben
Wann daat stemt waat de J-P seet dass sech fum Gewiicht hier réicht ab 06 eppes geännert huet, dann géing ech et aus Secherheetsgrenn awer net drop maan an dénger Plaatz vu que dass däin jo do drafällt.
@all
Daat heecht deejeenegen deen e WRX MY00-06 (awer keen STi) oder e GT fun 00 huet, deen kéint et reng theoretesch drop maan. Fum Gewiicht hier dierft et net geféierlech sin mee leider wieren dann keng Pabeieren dobäi (ausser fir de GT an WRX fun 00-02) an et misst een daat originalt rem dropmaan fir Sandweiler.
P.S.: Hun lo just mam Mike geschwaat an heen soot mir dass si zu Sandweiler (heen war di 1te kéier mat méngem Auto dohin) gesoot hun dass si bei 20-30 kg Iwergewiicht en Aan géingen zoudrécken, daat heecht, laut Pabeieren fun Eibach, kéint och een WRX fun 03-07 inklusiv an souguer den 2.5 WRX daat Fuerwierk dropmaan. Misst also klappen Ben. Et misst een just secherheetshalber awer eng kéier mat de Pabeieren op Sandweiler froe goen an sech daat schreftlech gin loossen iert een mam färdege Fuerwierk dohinner fiert ! Well et ass jo sou, wann een aneren do setzt deen daat fläicht net sou gesäit dann hu mir de Problem schon. Ech verstin nach emer eppes net. Si hun mäin net duerchgoe gelooss well méng VA---> 1030kg ass, daat heecht 60kg driwer wi et an de Pabeieren steet. Waat ech net verstin ass, mäin ass en MY03 2.0 STi, an laut Eibach Pabeieren soll den MY05 2.5 STi och daat Gewiicht op der VA hun ? Ass daat normal ? Ech hu mir de certificat de conformité nogefroot, deen war net dobäi wi ech den Auto kaaf hun, do steet et secher richteg dran. Kann daat dann sin ?
- Jean-PierreR-71
- President
- Posts: 2054
- Joined: 23/12/2007 21:10:06
- Location: Bascharage (L)
- Contact:
Hei gët jo deif an der Modell-Palette gewullt
Hmm, also nach e puer Saachen :
Zum Abau op dem Ben sein WRX, do geif ech schon mengen, mat TüV Einzelabnahm hun se zu Sandweiler keen Problem mei, dann ass hier Verantwortung nët mei ginn, dei leit dann beim TüV Männchen, an dann hun sie och keen Problem mei.
Hmm, also nach e puer Saachen :
- Wann ët en Fuerwierk fiir WRX ass, passt ët zimmlech sëcher nët op den GT, also zumindest nët physech, och wann ët dann laut Papeieren administrativ an der Reih wier
- Deemno laut Papeieren an Technik keint een ët just nach op den WRX MY01-02 maachen.
- Wann ët fiir all 2.0l WRX ok wier, wieren daat MY01-MY05, well den MY06 ass schon en 2.5l.
- Den MY05 am 2.5l gët ët nët Den MY05 ass en 2.0l (och wann en schon d'Fuerwierk vum MY06-07 2.5l drop huet), den eischten 2.5l Impreza (an Europa zumindest) ass en MY06...
Zum Abau op dem Ben sein WRX, do geif ech schon mengen, mat TüV Einzelabnahm hun se zu Sandweiler keen Problem mei, dann ass hier Verantwortung nët mei ginn, dei leit dann beim TüV Männchen, an dann hun sie och keen Problem mei.
Jean-Pierre Rasquin / Webmaster & Chairman / Impreza Club Luxembourg / www.impreza-club.lu
- ChristianS-80
- Forum-User
- Posts: 351
- Joined: 13/07/2009 18:51:05
- Location: Grosbous
- Jean-PierreR-71
- President
- Posts: 2054
- Joined: 23/12/2007 21:10:06
- Location: Bascharage (L)
- Contact:
@Jayjay : Nët den Kapp hängken loossen, Deitsch Tuner sinn nun eben mei op Deitsch Carossen agestallt
Ech geif ët effektiv genau esou machen, mol mat den Papeieren zu Sandweiler checken, wann dei nët 100% wëlleg sinn, geif ech mat den Papeieren an Deitschland um TüV nofroen, deen Wee geet wei gesoot och.
Ech geif ët effektiv genau esou machen, mol mat den Papeieren zu Sandweiler checken, wann dei nët 100% wëlleg sinn, geif ech mat den Papeieren an Deitschland um TüV nofroen, deen Wee geet wei gesoot och.
Jean-Pierre Rasquin / Webmaster & Chairman / Impreza Club Luxembourg / www.impreza-club.lu
- ChristianS-80
- Forum-User
- Posts: 351
- Joined: 13/07/2009 18:51:05
- Location: Grosbous
- Jean-PierreR-71
- President
- Posts: 2054
- Joined: 23/12/2007 21:10:06
- Location: Bascharage (L)
- Contact:
Nee, moment, wanns du beim TüV eng Einzelabnahm mëchs, dann brauchs du dei TüV Papeieren, dei vum Hiersteller kommen, guer nët mei, an just nach deng TüV Eenzeloofnahm. Domat kriss du ët zimmlech sëcher hei agedroen.
Mein Fuerwierk ass och esou agedroen ginn um GT, do waren guer keng TüV Papeieren derbei.
Mein Fuerwierk ass och esou agedroen ginn um GT, do waren guer keng TüV Papeieren derbei.
Jean-Pierre Rasquin / Webmaster & Chairman / Impreza Club Luxembourg / www.impreza-club.lu
- ChristianS-80
- Forum-User
- Posts: 351
- Joined: 13/07/2009 18:51:05
- Location: Grosbous
- ChristianS-80
- Forum-User
- Posts: 351
- Joined: 13/07/2009 18:51:05
- Location: Grosbous
Also hun mol gekuckt, nei kascht en der 999€ !
Wi gesoot, vu que dass en nach quasi wi nei ass, an unhand fum Oppräis deen ech fum Verkeefer gemeet krut fir daat Gewinde och nach matzekréien, géing ech dir en fir 500€ gin. Ass daat ok?
Mee waard mol kuerz, sin mir nach emer net eenz op ech en fläicht net awer selwer haalen. Sin nach amgaang pabeiertechnesch ze kucken waat dann lo leeft. Am schlemste Fall gin ech selwer eng Eenzeloofnahm op Tréier an den TüV maan. Mol kucken.
Wi gesoot, vu que dass en nach quasi wi nei ass, an unhand fum Oppräis deen ech fum Verkeefer gemeet krut fir daat Gewinde och nach matzekréien, géing ech dir en fir 500€ gin. Ass daat ok?
Mee waard mol kuerz, sin mir nach emer net eenz op ech en fläicht net awer selwer haalen. Sin nach amgaang pabeiertechnesch ze kucken waat dann lo leeft. Am schlemste Fall gin ech selwer eng Eenzeloofnahm op Tréier an den TüV maan. Mol kucken.
- ChristianS-80
- Forum-User
- Posts: 351
- Joined: 13/07/2009 18:51:05
- Location: Grosbous
- ChristianS-80
- Forum-User
- Posts: 351
- Joined: 13/07/2009 18:51:05
- Location: Grosbous
- ChristianS-80
- Forum-User
- Posts: 351
- Joined: 13/07/2009 18:51:05
- Location: Grosbous
Hey Ben,
Fotoen fum Gewinde fens de hei :
https://fotoalbum.web.de/gast/jayjay_250380/Chris
PW : jayjay
Fotoen fum Gewinde fens de hei :
https://fotoalbum.web.de/gast/jayjay_250380/Chris
PW : jayjay
- ChristianS-80
- Forum-User
- Posts: 351
- Joined: 13/07/2009 18:51:05
- Location: Grosbous
- Jean-PierreR-71
- President
- Posts: 2054
- Joined: 23/12/2007 21:10:06
- Location: Bascharage (L)
- Contact:
Dann wert et just Heichtenverstellbar sinn.
Wann et Haertenverstellbar ass, missts de uewen oder ennen eng Verstellschrauw hun. Op den Photoen hun ech effektiv uewen keng gesinn, an dei missten awer normal do sinn, well et keen upside-down Opbau ass (do sinn se dann logescherweis ennen). Awer et get och aaner Systemer, mae wann et net an den Papeiern steet, ginn ech dovun aus, dass et net den Fall ass.
Wann et Haertenverstellbar ass, missts de uewen oder ennen eng Verstellschrauw hun. Op den Photoen hun ech effektiv uewen keng gesinn, an dei missten awer normal do sinn, well et keen upside-down Opbau ass (do sinn se dann logescherweis ennen). Awer et get och aaner Systemer, mae wann et net an den Papeiern steet, ginn ech dovun aus, dass et net den Fall ass.
Jean-Pierre Rasquin / Webmaster & Chairman / Impreza Club Luxembourg / www.impreza-club.lu
- ChristianS-80
- Forum-User
- Posts: 351
- Joined: 13/07/2009 18:51:05
- Location: Grosbous
Okay. Wels du daat fir d'éicht pabeiertechnesch iwert d'Bühn bréngen andeems de mol sou mat de Pabeieren an d'Agréatioun fiers an dech informéiers ops du et agedroen kriss oder net ? Wier z'empfehlen. Wier jo frou wann ech dem Fuerwierk lass wier mee daat hei mecht jo och keen Senn ! Dann bréngen ech dir d'Pabeieren mol e Sonnden mat.
- ChristianS-80
- Forum-User
- Posts: 351
- Joined: 13/07/2009 18:51:05
- Location: Grosbous
- ChristianS-80
- Forum-User
- Posts: 351
- Joined: 13/07/2009 18:51:05
- Location: Grosbous
- ChristianS-80
- Forum-User
- Posts: 351
- Joined: 13/07/2009 18:51:05
- Location: Grosbous
- Jean-PierreR-71
- President
- Posts: 2054
- Joined: 23/12/2007 21:10:06
- Location: Bascharage (L)
- Contact:
Kann ech den Post läschen ? Oder soll ech en spären ?
Jean-Pierre Rasquin / Webmaster & Chairman / Impreza Club Luxembourg / www.impreza-club.lu
- ChristianS-80
- Forum-User
- Posts: 351
- Joined: 13/07/2009 18:51:05
- Location: Grosbous
- Jean-PierreR-71
- President
- Posts: 2054
- Joined: 23/12/2007 21:10:06
- Location: Bascharage (L)
- Contact:
Regel gët ët keng richteg, kann den topic spären, sinn jo Infos dran dei aaneren kënnen hëllefen, bei aaner Saachen (z.B. Blow-off an Turbo-Timer), dei hun ech gelöscht, ass jo en gelaafenen Deal
Jean-Pierre Rasquin / Webmaster & Chairman / Impreza Club Luxembourg / www.impreza-club.lu
- ChristianS-80
- Forum-User
- Posts: 351
- Joined: 13/07/2009 18:51:05
- Location: Grosbous
- ChristianS-80
- Forum-User
- Posts: 351
- Joined: 13/07/2009 18:51:05
- Location: Grosbous