renngurter
Moderators: Committee, Former-Committee
renngurter
salut
hun lo den weekend renngurter an den suby agbaut an hun lo folgenden probleem:
1) piepst den auto well en mengt ech waer net ugstreckt!
2) blengt dei lucht dei ganzen zeiten
wat kann een dogeint maan get et wei zum beispill bei VW-AUDI d meiglechkeet iwwert den computer dat auszeschalten oder muss een dei schell einfach ofklemmen?wann jo wou setzt dei dann?well dei nervt gehirlos!!!
merci
ben
hun lo den weekend renngurter an den suby agbaut an hun lo folgenden probleem:
1) piepst den auto well en mengt ech waer net ugstreckt!
2) blengt dei lucht dei ganzen zeiten
wat kann een dogeint maan get et wei zum beispill bei VW-AUDI d meiglechkeet iwwert den computer dat auszeschalten oder muss een dei schell einfach ofklemmen?wann jo wou setzt dei dann?well dei nervt gehirlos!!!
merci
ben
- Jean-PierreR-71
- President
- Posts: 2054
- Joined: 23/12/2007 21:10:06
- Location: Bascharage (L)
- Contact:
Ech hun daat zwar (nach) nët mei genau gekuckt. Ech gin dovun aus, dass bei der Bloque um Fahrersëtz muss en Kabel sinn. Wann ët logesch obgebaut ass, misst den Kontakt zou sinn wann den Gurt an ass, d.h. du misst demno den Kabel iwerbrëcken, fiir dass en mengt, den Gurt wier an.
Am beschten awer mat engem Multimeter kucken, waat geschitt, wanns de den Gurt zouschnalls, nët dass beemol eppes futti geet.
Aaner Alternativ, eng Bloque vum Schrott z.B., dei astiechen an ferdeg...
Ech gleewen kaum, dass een daat mam "Computer" kann ausschalten.
Am beschten awer mat engem Multimeter kucken, waat geschitt, wanns de den Gurt zouschnalls, nët dass beemol eppes futti geet.
Aaner Alternativ, eng Bloque vum Schrott z.B., dei astiechen an ferdeg...
Ech gleewen kaum, dass een daat mam "Computer" kann ausschalten.
Jean-Pierre Rasquin / Webmaster & Chairman / Impreza Club Luxembourg / www.impreza-club.lu
- Jean-PierreR-71
- President
- Posts: 2054
- Joined: 23/12/2007 21:10:06
- Location: Bascharage (L)
- Contact:
@Kane : Serieux, esou einfach Cool, dann gët deen bei mier an nächster Zeit och lass gemach, well daat nerft
@Ben : Beim Fahrersëtz brauchs de jo eingentlech keng Sëtzerkennung, well wann den Auto fiert, kann een jo (hoffentlech) unhuelen, dass een haanert dem Steierrad sëtzt Bei mengem Opel ass och just am Beifahrersëtz esou eng Erkennung dran (hun ech souguer schon getest, am Fueren kuerz opgestaan ).
@Ben : Beim Fahrersëtz brauchs de jo eingentlech keng Sëtzerkennung, well wann den Auto fiert, kann een jo (hoffentlech) unhuelen, dass een haanert dem Steierrad sëtzt Bei mengem Opel ass och just am Beifahrersëtz esou eng Erkennung dran (hun ech souguer schon getest, am Fueren kuerz opgestaan ).
Jean-Pierre Rasquin / Webmaster & Chairman / Impreza Club Luxembourg / www.impreza-club.lu
- Jean-PierreR-71
- President
- Posts: 2054
- Joined: 23/12/2007 21:10:06
- Location: Bascharage (L)
- Contact:
@Ben : Total, bei mengem Opel kann just den Beifahrer daat machen
Jean-Pierre Rasquin / Webmaster & Chairman / Impreza Club Luxembourg / www.impreza-club.lu
-
- Forum-User
- Posts: 28
- Joined: 12/01/2008 13:20:13
- Location: D-Schweich b. Trier
Hei scheint och nach eng aner methode ze sin wei een d piepsen lass get:
One of the "features" on the 2006 Imprezas is that if you don't buckle your seatbelt within 30 seconds, it turns on an incessant beep. Now, I never drive without my seatbelt on. I feel naked without it. But there are the occasional times where I'll be in my garage or parked somewhere working in/on the car and that beep is very annoying. The owner's manual does explain how to temporarily disable it, but it reverts back to normal the next time you start the car. Here's how to disable it more permanently:
1. Turn the ignition to ON. The engine should be off.
2. Within 30 seconds, insert the buckle in and out 20 times. You can hold the release button down if you like. Just make sure to remove the buckle all the way so that it "registers" in and out.
3. The next time you start the engine, you'll get the initial seatbelt chime, but it won't give you the continual warnings afterwards. You should notice right away that after the initial seatbelt chime, the seatbelt light will turn off and no longer flash.
I had to try it a couple of times until I got it right, but it works. To reset it back to normal, just disconnect the negative connector on the battery for 30 seconds and reattach.
Link: http://www.subaruforester.org/vbulletin ... ndex4.html
One of the "features" on the 2006 Imprezas is that if you don't buckle your seatbelt within 30 seconds, it turns on an incessant beep. Now, I never drive without my seatbelt on. I feel naked without it. But there are the occasional times where I'll be in my garage or parked somewhere working in/on the car and that beep is very annoying. The owner's manual does explain how to temporarily disable it, but it reverts back to normal the next time you start the car. Here's how to disable it more permanently:
1. Turn the ignition to ON. The engine should be off.
2. Within 30 seconds, insert the buckle in and out 20 times. You can hold the release button down if you like. Just make sure to remove the buckle all the way so that it "registers" in and out.
3. The next time you start the engine, you'll get the initial seatbelt chime, but it won't give you the continual warnings afterwards. You should notice right away that after the initial seatbelt chime, the seatbelt light will turn off and no longer flash.
I had to try it a couple of times until I got it right, but it works. To reset it back to normal, just disconnect the negative connector on the battery for 30 seconds and reattach.
Link: http://www.subaruforester.org/vbulletin ... ndex4.html
- Jean-PierreR-71
- President
- Posts: 2054
- Joined: 23/12/2007 21:10:06
- Location: Bascharage (L)
- Contact:
Den Stecker wärt bei mir goen, daat aanert din ech mer nët un
Jean-Pierre Rasquin / Webmaster & Chairman / Impreza Club Luxembourg / www.impreza-club.lu
-
- Forum-User
- Posts: 45
- Joined: 11/02/2010 20:31:25
- Location: Schifflange
sou nierwenbai woolt ech eppes genau wessen:
Ech hun mettlerweil Sparco Schuelesetzer fir an de GT,meng Fro ass,wei ass et mam Thema Gurter?Muss ech dei Orginal dran loosen oder geet et duer wann ech sust weilt Schroth Gurter dran loosen?Gett et iwwerhaapt eng Meigelechkeet fir ouni dei orginal kennen ze fueren oder misst ech do FIA Gurter hun mat engem Käfech?Wann dat helleft,ab dest Joer gett en als 2-Setzer ugemellt!
Ech hun mettlerweil Sparco Schuelesetzer fir an de GT,meng Fro ass,wei ass et mam Thema Gurter?Muss ech dei Orginal dran loosen oder geet et duer wann ech sust weilt Schroth Gurter dran loosen?Gett et iwwerhaapt eng Meigelechkeet fir ouni dei orginal kennen ze fueren oder misst ech do FIA Gurter hun mat engem Käfech?Wann dat helleft,ab dest Joer gett en als 2-Setzer ugemellt!
- Jean-PierreR-71
- President
- Posts: 2054
- Joined: 23/12/2007 21:10:06
- Location: Bascharage (L)
- Contact:
Vun Schroth kriss de souweit ech wees 4-Punkt Gurter mat TüV, domat misst ët goen (als 2-Sëtzer).
Der Kane huet deier mengen ech dran...
Der Kane huet deier mengen ech dran...
Jean-Pierre Rasquin / Webmaster & Chairman / Impreza Club Luxembourg / www.impreza-club.lu
- SergeK-80
- Former committee member
- Posts: 349
- Joined: 26/12/2007 16:51:57
- Location: Schifflange (L)
- Contact:
Charel, hues de Gedächtnisschwund?
Haten jo iwer FB mateneen geschriwwen.
Originalgurter mussen dran sin, wanns de aner Gurter OUNI ABE/TÜV etc dran mess.
Ech hun dei vun Schroth (haat der den Link op FB gescheckt) dei hun ABE vir ganz vill Modeller. Falls den GT net dobai as, as et awer een Klacks fir se beim TÜV androen ze lossen.
An dem Fall wou dei nei GUrter eng ABE hun, kanns de dei original Gurter kicken. Ech hun se mussen rausgeheien, well den Käfeg genau do fixeiert get, wou d'Gurter fixeiert woren.
Bedenk awer, dass Brettelsgurter am Fall vun engem Iwerschlag OUNI Zell resp. Käfeg oder Bigel keinten kontraproduktiv sin. Falls do den Daach angedreckt get, dann kenns de net aus den Feis --> Geneckbrochgefohr
Ech geif an denger Platz, wou souwiesou dei hennescht Platzen verschwannen, iwerleen mer op d´mannst een Bigel dran ze machen. Et muss jo keng Zell resp Käfeg sin. Een Bigel as och vum Gewiicht hier net sou hefteg. An Fanger weg vun ALU-Konstruktiounen. Hun keng FIA-Zoulossung. An daat net ouni Grond.
Check eng keier Wiechers, Heigo, OMP an KOnsorte, do huet bestemmt een eppes mat TÜV o.ä.
Haten jo iwer FB mateneen geschriwwen.
Originalgurter mussen dran sin, wanns de aner Gurter OUNI ABE/TÜV etc dran mess.
Ech hun dei vun Schroth (haat der den Link op FB gescheckt) dei hun ABE vir ganz vill Modeller. Falls den GT net dobai as, as et awer een Klacks fir se beim TÜV androen ze lossen.
An dem Fall wou dei nei GUrter eng ABE hun, kanns de dei original Gurter kicken. Ech hun se mussen rausgeheien, well den Käfeg genau do fixeiert get, wou d'Gurter fixeiert woren.
Bedenk awer, dass Brettelsgurter am Fall vun engem Iwerschlag OUNI Zell resp. Käfeg oder Bigel keinten kontraproduktiv sin. Falls do den Daach angedreckt get, dann kenns de net aus den Feis --> Geneckbrochgefohr
Ech geif an denger Platz, wou souwiesou dei hennescht Platzen verschwannen, iwerleen mer op d´mannst een Bigel dran ze machen. Et muss jo keng Zell resp Käfeg sin. Een Bigel as och vum Gewiicht hier net sou hefteg. An Fanger weg vun ALU-Konstruktiounen. Hun keng FIA-Zoulossung. An daat net ouni Grond.
Check eng keier Wiechers, Heigo, OMP an KOnsorte, do huet bestemmt een eppes mat TÜV o.ä.
Form follows function
-
- Forum-User
- Posts: 45
- Joined: 11/02/2010 20:31:25
- Location: Schifflange