EcuTek ann Lizenzen
Posted: 22/05/2008 15:40:19
Moien Subaru Kollegen.
Hunnn en klengen Dilemma matt EcuTek ann der Lizenz.
Also, main Problem ass folgendes, main Evo 9 haat zenter dem GPTuning en Leerlauf problem, bei kaalem motor ass dreizahl zimlech heich eroppgaangen.
Zenter kuerzem hunn ech och d’Check Engine Luut die ugeet, hunn och schon kontrolleiert, den MALF code ass P0505=Idle Control.. Den code ass vunn engem aarbechtskolleg ausgelies & geloscht ginn, ass aawer geschter erem komm.
Elo huet den Garaag Georges zu Miersch gesoot daat ett en Update gett fier daat Probleem ze behiewen (endlech mool een de Bescheed wees, den Pirsch haat nach nii eppes dovunn heieren). Ech hunn aawer bei der leschter Revisioun gesoot si sollten ett emool loosen well ech nett wees opp main remap da verluer geet.
En Uruff beim GP an hien mengt ech sollt verd’eischt bei hien kommen fier d’original Map erem droppzespillen, dann bei Mitsubishi fier den Update ann dann erem bei hien fier den Remap. Mee an deem Prozess keint d’Lizenz verluer goen, eng nei kascht 395 euro (Haaaa??)!!!
Fier mech emool schlau ze maachen (noom Prinzip vertrauen ass gutt, Kontroll ass besser) hunn ech selwer bei Ecutek ugeruff and deen mengt den GP soll d’ECU bei si schecken, si keinten och deen Mitsu-update droppspillen and si schecken ett dann erem bei GP zereck fier daat hien den Remap erem droppspillt, daat ganzt ouni zousaetzlech Kaeschten. Wou ech mech wonneren, virwaat kann den Patrick daat nett maachen?
Vun aaneren renommeierten Evo-Tunern (importracing deen zimlech beklannt ass) liesen ech folgendes:
http://www.evo-forum.de/thread.php?threadid=10357
Ech verstinn alt erem nett daat jidder’een erem reageiert wie wann daat Probleem nach ni dogewiecht waer!? Ech mengen ett as dach normaal daat d’garagen hieren OBD dings uschleissen ann irgendwelch updates droppspillen (oder et gett automatesch eppes droppgespillt ouni daa den Mecanicien en Schimmer huet) ouni dem klient bescheed ze soen!!
Do gett ett nemmen 2 Meiglechkeeten: entweder all Evo oder STI Fuerer (Pilot?) seet senger Garaag ausdrecklech daat NETT ze maachen oder all zweeten ass der Meenung en wier matt 350ps ennerwee obuwel en matt „nemmen“ 280ps ennerwee ass.
Wie maat dier Subai Lait daat dann wann emool en MALF Code opptrett? Natiirlech huet dier de Virdeel daat Daiwel eng mamm GP zesummenschaft. Well GP jo nett schlecht maachen, mee zenter der Offer vun haut de mueren 395 Euro (speziellen Prais) hunn ech esou meng Zweifel (virun allem nom gespreich mam Haer vun EcuTek)
Merci,
Ramon
Hunnn en klengen Dilemma matt EcuTek ann der Lizenz.
Also, main Problem ass folgendes, main Evo 9 haat zenter dem GPTuning en Leerlauf problem, bei kaalem motor ass dreizahl zimlech heich eroppgaangen.
Zenter kuerzem hunn ech och d’Check Engine Luut die ugeet, hunn och schon kontrolleiert, den MALF code ass P0505=Idle Control.. Den code ass vunn engem aarbechtskolleg ausgelies & geloscht ginn, ass aawer geschter erem komm.
Elo huet den Garaag Georges zu Miersch gesoot daat ett en Update gett fier daat Probleem ze behiewen (endlech mool een de Bescheed wees, den Pirsch haat nach nii eppes dovunn heieren). Ech hunn aawer bei der leschter Revisioun gesoot si sollten ett emool loosen well ech nett wees opp main remap da verluer geet.
En Uruff beim GP an hien mengt ech sollt verd’eischt bei hien kommen fier d’original Map erem droppzespillen, dann bei Mitsubishi fier den Update ann dann erem bei hien fier den Remap. Mee an deem Prozess keint d’Lizenz verluer goen, eng nei kascht 395 euro (Haaaa??)!!!
Fier mech emool schlau ze maachen (noom Prinzip vertrauen ass gutt, Kontroll ass besser) hunn ech selwer bei Ecutek ugeruff and deen mengt den GP soll d’ECU bei si schecken, si keinten och deen Mitsu-update droppspillen and si schecken ett dann erem bei GP zereck fier daat hien den Remap erem droppspillt, daat ganzt ouni zousaetzlech Kaeschten. Wou ech mech wonneren, virwaat kann den Patrick daat nett maachen?
Vun aaneren renommeierten Evo-Tunern (importracing deen zimlech beklannt ass) liesen ech folgendes:
http://www.evo-forum.de/thread.php?threadid=10357
Ech verstinn alt erem nett daat jidder’een erem reageiert wie wann daat Probleem nach ni dogewiecht waer!? Ech mengen ett as dach normaal daat d’garagen hieren OBD dings uschleissen ann irgendwelch updates droppspillen (oder et gett automatesch eppes droppgespillt ouni daa den Mecanicien en Schimmer huet) ouni dem klient bescheed ze soen!!
Do gett ett nemmen 2 Meiglechkeeten: entweder all Evo oder STI Fuerer (Pilot?) seet senger Garaag ausdrecklech daat NETT ze maachen oder all zweeten ass der Meenung en wier matt 350ps ennerwee obuwel en matt „nemmen“ 280ps ennerwee ass.
Wie maat dier Subai Lait daat dann wann emool en MALF Code opptrett? Natiirlech huet dier de Virdeel daat Daiwel eng mamm GP zesummenschaft. Well GP jo nett schlecht maachen, mee zenter der Offer vun haut de mueren 395 Euro (speziellen Prais) hunn ech esou meng Zweifel (virun allem nom gespreich mam Haer vun EcuTek)
Merci,
Ramon