EcuTek
Moderators: Committee, Former-Committee
- ChristianS-80
- Forum-User
- Posts: 351
- Joined: 13/07/2009 18:51:05
- Location: Grosbous
EcuTek
Hallo.
Ech hun do mol eng Fro, ech wousst och net richteg wouhin mat deem Thema dofir hun ech et mol heihin gesaat well ech jo och en STi hun.
Also ech wollt eigentlech mol wessen WAAT een alles um Auto änneren kann fir méi PS rauszeschloen ! Ech hun jo lo mol matkritt dass wann een eng aner Auspuffanlag dropmecht, dann tekken léisst, dass een dann direkt méi Kokoen huet. Mee waat kann een nach fun `Klengegkeeten` änneren fir deem nozehellefen ?
P.S.: Mecht de Blow Off och eppes aus ?
Ech hun do mol eng Fro, ech wousst och net richteg wouhin mat deem Thema dofir hun ech et mol heihin gesaat well ech jo och en STi hun.
Also ech wollt eigentlech mol wessen WAAT een alles um Auto änneren kann fir méi PS rauszeschloen ! Ech hun jo lo mol matkritt dass wann een eng aner Auspuffanlag dropmecht, dann tekken léisst, dass een dann direkt méi Kokoen huet. Mee waat kann een nach fun `Klengegkeeten` änneren fir deem nozehellefen ?
P.S.: Mecht de Blow Off och eppes aus ?
- MichelW-68
- Club-Member
- Posts: 230
- Joined: 13/02/2008 15:06:11
- Location: Stengefort
Salut
De Blow Off mecht just "pschffffffff"
Also bei mengem STI brengt daat mol nasicht, an ech mengen och soss net.
Do womadden een am "einfachsten" dei meeschten PS eraushells huerste opgezielt. Souweit ech mol wees.
Mir fällt mol nach an:
- Turbo
mai dann muss de och aaner Saachen wiesselen
Michel
De Blow Off mecht just "pschffffffff"
Also bei mengem STI brengt daat mol nasicht, an ech mengen och soss net.
Do womadden een am "einfachsten" dei meeschten PS eraushells huerste opgezielt. Souweit ech mol wees.
Mir fällt mol nach an:
- Turbo
mai dann muss de och aaner Saachen wiesselen
Michel
MY05 - Blitz NUR Spec S - VERKAAF 02.2010 mat 75Tkm
Audi A5 TDI 3.0 S-Line Schwarz 20" - Verkaaf
Suzuki Swift Sport - Verkaaf
Golf 7 GTD - Verkaaf
Skoda Octavia RS 4x4
Subaru WRX STi MY2015
Audi A5 TDI 3.0 S-Line Schwarz 20" - Verkaaf
Suzuki Swift Sport - Verkaaf
Golf 7 GTD - Verkaaf
Skoda Octavia RS 4x4
Subaru WRX STi MY2015
- Jean-PierreR-71
- President
- Posts: 2054
- Joined: 23/12/2007 21:10:06
- Location: Bascharage (L)
- Contact:
Hun deem am Fong neischt mei beizefügen...
Ausser eventuell :
Alles änneren waats de wëlles hues, meigelechst zeitnoh, an dann och seier den ECUTEK machen, well just dann leeft dein neien Ensemble och proper (an du vermeids onneideg Problemer).
PS: Hun dein Topic bei "Engine" gemovt, Power ass jo am Motor
Ausser eventuell :
Alles änneren waats de wëlles hues, meigelechst zeitnoh, an dann och seier den ECUTEK machen, well just dann leeft dein neien Ensemble och proper (an du vermeids onneideg Problemer).
PS: Hun dein Topic bei "Engine" gemovt, Power ass jo am Motor
Jean-Pierre Rasquin / Webmaster & Chairman / Impreza Club Luxembourg / www.impreza-club.lu
- ChristianS-80
- Forum-User
- Posts: 351
- Joined: 13/07/2009 18:51:05
- Location: Grosbous
Hun eppes fonnt bei www.koch-subaru.de !
Gucks du hier :
Hei steet waat een alles nach fir en EcuTek änneren kann.
Stufe 1: Preis: 1.100 Euro
Impreza STI 2.0 ab Baujahr 2002 EcuTek Steuergeräteoptimierung.
Die Leistung steigt dadurch auf 305PS/390Nm.
Stufe 2: Preis: 3.500 Euro
EcuTek Steuergeräteoptimierung in Verbindung mit einer 3" Sportkat-Abgasanlage ab Turbolader. Dadurch steigt die Leistung auf ca. 330PS/415Nm.
Stufe 3: Preis: auf Anfrage da individuelle Kofiguration
EJ20 Motor mit verstärkten Supertech Kolben, Carrillo Nascar Pleuel, STi Kurbelwelle 79mm und beschichteten Kurbelwellenlagerschalen. Dazu Verstärkung des Blocks mit ARP Main Bolts. Verstärkte Zylinderkopfdichtung und Stehbolzen. Leistungsfähigerer Turbolader, grössere Einspritzdüsen. Auf Wunsch Spritzölkühlung,verstärkter Zylinderkopf, geändertes Kraftstoffsystem und Ladeluftkühlung.
Alle Preise inkl. 19% MwSt.:
Lo froen ech mech just eppes. Wann ech lo Stuf 1 an 2 kucken, dann kommen ech zur Schlussfolgerung dass ech elo eigentlech schon en EcuTek duerchféieren loossen kéint. Oder wi versti dir daat ?
An dann deen Präis ? Hu gemengt en EcuTek no der 3" Auspuffanlag géing 1250€ kaschten, hei steet 3500€, Daat ass jo gehierlos.
Gucks du hier :
Hei steet waat een alles nach fir en EcuTek änneren kann.
Stufe 1: Preis: 1.100 Euro
Impreza STI 2.0 ab Baujahr 2002 EcuTek Steuergeräteoptimierung.
Die Leistung steigt dadurch auf 305PS/390Nm.
Stufe 2: Preis: 3.500 Euro
EcuTek Steuergeräteoptimierung in Verbindung mit einer 3" Sportkat-Abgasanlage ab Turbolader. Dadurch steigt die Leistung auf ca. 330PS/415Nm.
Stufe 3: Preis: auf Anfrage da individuelle Kofiguration
EJ20 Motor mit verstärkten Supertech Kolben, Carrillo Nascar Pleuel, STi Kurbelwelle 79mm und beschichteten Kurbelwellenlagerschalen. Dazu Verstärkung des Blocks mit ARP Main Bolts. Verstärkte Zylinderkopfdichtung und Stehbolzen. Leistungsfähigerer Turbolader, grössere Einspritzdüsen. Auf Wunsch Spritzölkühlung,verstärkter Zylinderkopf, geändertes Kraftstoffsystem und Ladeluftkühlung.
Alle Preise inkl. 19% MwSt.:
Lo froen ech mech just eppes. Wann ech lo Stuf 1 an 2 kucken, dann kommen ech zur Schlussfolgerung dass ech elo eigentlech schon en EcuTek duerchféieren loossen kéint. Oder wi versti dir daat ?
An dann deen Präis ? Hu gemengt en EcuTek no der 3" Auspuffanlag géing 1250€ kaschten, hei steet 3500€, Daat ass jo gehierlos.
- MichelW-68
- Club-Member
- Posts: 230
- Joined: 13/02/2008 15:06:11
- Location: Stengefort
Du kukks jo och bei Koch....den Gengler huert do aaner Preiser an och aaner Leschtungsstuffen.
kuck hei ....
http://www.gptuning.lu/
kuck hei ....
http://www.gptuning.lu/
MY05 - Blitz NUR Spec S - VERKAAF 02.2010 mat 75Tkm
Audi A5 TDI 3.0 S-Line Schwarz 20" - Verkaaf
Suzuki Swift Sport - Verkaaf
Golf 7 GTD - Verkaaf
Skoda Octavia RS 4x4
Subaru WRX STi MY2015
Audi A5 TDI 3.0 S-Line Schwarz 20" - Verkaaf
Suzuki Swift Sport - Verkaaf
Golf 7 GTD - Verkaaf
Skoda Octavia RS 4x4
Subaru WRX STi MY2015
an fir bei koch firs du mol eng zeitchen!!!!
ganz einfach wels du lo ecu dann brauchs du just eng annert enddeppen an du gees bei den gengler an leis ecu maan dann waers de zweschen 300-330 ps...
du muss am fong kucken wats du wels un dengem auto maan an doropshin ecu maan dann kriss du dat bescht resultat!!!!
ganz einfach wels du lo ecu dann brauchs du just eng annert enddeppen an du gees bei den gengler an leis ecu maan dann waers de zweschen 300-330 ps...
du muss am fong kucken wats du wels un dengem auto maan an doropshin ecu maan dann kriss du dat bescht resultat!!!!
jayjay wrote:
Stufe 2: Preis: 3.500 Euro
EcuTek Steuergeräteoptimierung in Verbindung mit einer 3" Sportkat-Abgasanlage ab Turbolader. Dadurch steigt die Leistung auf ca. 330PS/415Nm.
An dann deen Präis ? Hu gemengt en EcuTek no der 3" Auspuffanlag géing 1250€ kaschten, hei steet 3500€, Daat ass jo gehierlos.
weivil get dann 1250euro (ecu) plus aerys turboback 1800??????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????
DAT SIN 3100 EURO!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
also wat ass dodrun gehirlos???
dei 3500 sin wanns du ecu + auspuff an engerkeier maache leis!!!
beim koch kascht den ecu warschleinlech dat selwecht wei beim gengler an du bezills dann 2000 euro op senger auspuffanlaag well deen well jo och eppes verdeinen!!!
- MichelW-68
- Club-Member
- Posts: 230
- Joined: 13/02/2008 15:06:11
- Location: Stengefort
...beim Gengler huerste nach e 4 Rad Preifstand...mengen de Koch huert naischt sou eppes...vir 330 PS brauchste awer och eng aaner Downpipe.
MY05 - Blitz NUR Spec S - VERKAAF 02.2010 mat 75Tkm
Audi A5 TDI 3.0 S-Line Schwarz 20" - Verkaaf
Suzuki Swift Sport - Verkaaf
Golf 7 GTD - Verkaaf
Skoda Octavia RS 4x4
Subaru WRX STi MY2015
Audi A5 TDI 3.0 S-Line Schwarz 20" - Verkaaf
Suzuki Swift Sport - Verkaaf
Golf 7 GTD - Verkaaf
Skoda Octavia RS 4x4
Subaru WRX STi MY2015
- Jean-PierreR-71
- President
- Posts: 2054
- Joined: 23/12/2007 21:10:06
- Location: Bascharage (L)
- Contact:
@mweis : Bei der Turbo-Back ass dei mat dran, dei ass ab Turbo
Cat-back do ass ët ab Downpipe, do ass dei dann nët derbei.
Cat-back do ass ët ab Downpipe, do ass dei dann nët derbei.
Jean-Pierre Rasquin / Webmaster & Chairman / Impreza Club Luxembourg / www.impreza-club.lu
- MichelW-68
- Club-Member
- Posts: 230
- Joined: 13/02/2008 15:06:11
- Location: Stengefort
- ChristianS-80
- Forum-User
- Posts: 351
- Joined: 13/07/2009 18:51:05
- Location: Grosbous
Wéivill bréngt di hei méi (an PS) ? Wees een daat ? Déi soll een jo och mat tekken, oder ?
Bei Aerys fonnt, gucks du : http://www.aerys.de/aerys-produkte.php? ... tor&uid=19
Bei Aerys fonnt, gucks du : http://www.aerys.de/aerys-produkte.php? ... tor&uid=19
Last edited by ChristianS-80 on 01/09/2009 19:50:10, edited 1 time in total.
- Jean-PierreR-71
- President
- Posts: 2054
- Joined: 23/12/2007 21:10:06
- Location: Bascharage (L)
- Contact:
Nee, daat kanns de sou nët gesinn
Also eng besser Benzinspompel (genau esou eng huet den Scooby iwregens bei der Scoobyparts Bestellung op d'Bestellung gesaat), ass ggf. noutwendeg, fiir ECUTEK ze machen, je no Modell, an je nodeems waat de wëlls ereeschen.
Den ECUTEK programmeiert jo "just" dein Steiergerät nei. Fiir mei Leeschtung ze hun, gët dann och mei Benzin agesprëtzt. Wann dei original Pompel do nët nokënnt, leeft dein Motor drëchen (z.B. an ganz heigen Touren), an d'Resultat ass en Kolbenfresser oder ähnleches Opallefall dëck deier
Deemno brengt esou eng Pompel nët direkt Leeschtung, se mecht den Tuning just meigelech, resp. mei haltbar an deem esou Situatiounen vermieden ginn.
Beim 2.0l op 330PS gët mengen ech d'Pompel nët onbedingt gewiesselt, driwer awer schon. Awer daat wëssen aanerer hei besser Beim 2.5l op allefall mol gët se mol nët gewiesselt.
An deem Bezug kanns de dann och ggf. mei deck Injektoren drop machen, dann ass dei Pompel en absoluten Muss. Awer fiir daat auszenotzen, ass dann och gären den Turbo fälleg asw. asf.
Also eng besser Benzinspompel (genau esou eng huet den Scooby iwregens bei der Scoobyparts Bestellung op d'Bestellung gesaat), ass ggf. noutwendeg, fiir ECUTEK ze machen, je no Modell, an je nodeems waat de wëlls ereeschen.
Den ECUTEK programmeiert jo "just" dein Steiergerät nei. Fiir mei Leeschtung ze hun, gët dann och mei Benzin agesprëtzt. Wann dei original Pompel do nët nokënnt, leeft dein Motor drëchen (z.B. an ganz heigen Touren), an d'Resultat ass en Kolbenfresser oder ähnleches Opallefall dëck deier
Deemno brengt esou eng Pompel nët direkt Leeschtung, se mecht den Tuning just meigelech, resp. mei haltbar an deem esou Situatiounen vermieden ginn.
Beim 2.0l op 330PS gët mengen ech d'Pompel nët onbedingt gewiesselt, driwer awer schon. Awer daat wëssen aanerer hei besser Beim 2.5l op allefall mol gët se mol nët gewiesselt.
An deem Bezug kanns de dann och ggf. mei deck Injektoren drop machen, dann ass dei Pompel en absoluten Muss. Awer fiir daat auszenotzen, ass dann och gären den Turbo fälleg asw. asf.
Jean-Pierre Rasquin / Webmaster & Chairman / Impreza Club Luxembourg / www.impreza-club.lu
- ChristianS-80
- Forum-User
- Posts: 351
- Joined: 13/07/2009 18:51:05
- Location: Grosbous
- Jean-PierreR-71
- President
- Posts: 2054
- Joined: 23/12/2007 21:10:06
- Location: Bascharage (L)
- Contact:
Richteg, den Patrick kann der soen, obs du fiir daat waats du wëlls mei oder manner muss wiesselen.
Awer souweit ech wees, fiir 330PS (also mat Downpipe an Auspuff) misst dei normal Pompel an Injekteren duergoen. Den Patrick kann der daat awer definitiv confirmeieren.
Awer souweit ech wees, fiir 330PS (also mat Downpipe an Auspuff) misst dei normal Pompel an Injekteren duergoen. Den Patrick kann der daat awer definitiv confirmeieren.
Jean-Pierre Rasquin / Webmaster & Chairman / Impreza Club Luxembourg / www.impreza-club.lu