Mintex Bremsbeläg
Moderators: Committee, Former-Committee
- SteveP-78
- Former committee member
- Posts: 386
- Joined: 28/12/2007 22:54:08
- Location: Belvaux (L)
- Contact:
Mintex Bremsbeläg
Brauch demnächst nei Bremsen, an dun wollt ech mol froen ob nach keen Erfahrung mat Bremsbeläg vun MINTEX (Modell 1144 oder 1155) huet. Hat am englechen Forum gekuckt, an do waren déi allermeescht zimmlech zefridden domat (souwuel op der Strooss wéi och um Circuit)...
- Jean-PierreR-71
- President
- Posts: 2050
- Joined: 23/12/2007 21:10:06
- Location: Bascharage (L)
- Contact:
Ech selver nach nët. Sengerzeit um GT mat den Mintex vun deemols haat ech mol d'Noodeeler heieren, Quitschen an vill Bremsstëpps, mä bon, daat sinn awer elo ich 6-7 Joër hier...
Mengen den Jean-Claude ass schon Mintex gefuer.
Mengen den Jean-Claude ass schon Mintex gefuer.
Jean-Pierre Rasquin / Webmaster & Chairman / Impreza Club Luxembourg / www.impreza-club.lu
- SergeK-80
- Former committee member
- Posts: 349
- Joined: 26/12/2007 16:51:57
- Location: Schifflange (L)
- Contact:
Hun och mettlerweil gekuckt fir nei Bremsbeläg, well d'Ferodo's sin naischt.
Hun verschidener gekuckt:
Mintex hun keen sou een schlechten Ruff an sin och net ze deier.
Endless sin deier (iwer 250€ fir dei dei mch interesseieren), sollen awer Top sin.
Pagid sin gudd , mee och bessi mei deier.
Carbone Lorraine sollen ganz gudd sin an preislech sin se och ok. Em di 170€ fir den RC6 an 200 fir den RC8.--> huelen ech wahrscheinlech.
Bei EBC sollen d'Yellow-Stuff gudd sin, mee bei EBC zecken ech awer e bessi.
HAWK sin anscheinend och gudd an gensteg. Stop-Tech gin dei deelweis bei hieren Bremsen dobai.
.
.
.
Hun verschidener gekuckt:
Mintex hun keen sou een schlechten Ruff an sin och net ze deier.
Endless sin deier (iwer 250€ fir dei dei mch interesseieren), sollen awer Top sin.
Pagid sin gudd , mee och bessi mei deier.
Carbone Lorraine sollen ganz gudd sin an preislech sin se och ok. Em di 170€ fir den RC6 an 200 fir den RC8.--> huelen ech wahrscheinlech.
Bei EBC sollen d'Yellow-Stuff gudd sin, mee bei EBC zecken ech awer e bessi.
HAWK sin anscheinend och gudd an gensteg. Stop-Tech gin dei deelweis bei hieren Bremsen dobai.
.
.
.
Form follows function
- SteveP-78
- Former committee member
- Posts: 386
- Joined: 28/12/2007 22:54:08
- Location: Belvaux (L)
- Contact:
@Kane
Also ech hat sengerzäits op mengem WRX d'EBC Redstuff Bremsbeläg mat BlackDiamond Scheiwen drop an war iwwerhaapt net zefridden.
D'Kaalbremsverhaalen vun den Redstuff as katastrophal (du verschenkst bei Tempo 50 bestemmt 2-3 meter fir stoën ze bleiwen), dofir sin se waarm ok (awer och net méi).
Dovun ofgesin hun se just ca. 5000 km gehaal iert ech se hu missten ersetzen.
Wann een elo bedenkt datt d'Yellowstuff jo nach méi haart sin, da géif ech mier déi echt nët wëllen op den Auto maachen fir op der normaler Strooss ze fueren...
D'Disquen vun BlackDiamond kann ech dofir awer duerchaus empfehlen, well déi hun nawell (a Kombinatioun mat Ferrodo DS2500 Beläg) gutt bäigehaal, a sin, op mannst fir den WRX, och nët ze deier.
PS: wou kritt een dann déi Carbone Lorraine ze kaafen?
Also ech hat sengerzäits op mengem WRX d'EBC Redstuff Bremsbeläg mat BlackDiamond Scheiwen drop an war iwwerhaapt net zefridden.
D'Kaalbremsverhaalen vun den Redstuff as katastrophal (du verschenkst bei Tempo 50 bestemmt 2-3 meter fir stoën ze bleiwen), dofir sin se waarm ok (awer och net méi).
Dovun ofgesin hun se just ca. 5000 km gehaal iert ech se hu missten ersetzen.
Wann een elo bedenkt datt d'Yellowstuff jo nach méi haart sin, da géif ech mier déi echt nët wëllen op den Auto maachen fir op der normaler Strooss ze fueren...
D'Disquen vun BlackDiamond kann ech dofir awer duerchaus empfehlen, well déi hun nawell (a Kombinatioun mat Ferrodo DS2500 Beläg) gutt bäigehaal, a sin, op mannst fir den WRX, och nët ze deier.
PS: wou kritt een dann déi Carbone Lorraine ze kaafen?
- SergeK-80
- Former committee member
- Posts: 349
- Joined: 26/12/2007 16:51:57
- Location: Schifflange (L)
- Contact:
Wosst lo net mei ops du mat den Scheiwen oder mat den Plaquetten net zefridden wars
Black Diamond sin effektiv net deier, och fir den STi hält den Prais sech an Grenzen.
Carbone Lorraine kriss de bei Sandtler fir 166€ an 108€ (VA&HA) fir den RC6. Deen geet duer, den RC8 as en richtegen Streckenbelag. Den GP huet se och freet awer 179€ an 115€.
Nordpneu-Racing kann alles vun Sandtler bestellen an do kritt een dei meescht Saachen fir den Sandtler-Prais oder mei belleg
Wollt souwiesou nom Examen mat NP-Racing Kontakt ophuelen, fir iwer dei Saachen ze schwätzen.
Den RC6 kann awer anscheinend och en bessi quitschen an as een bessi mei aggressiven Belag. Den GP fiert dei och op sengem Rally-Auto.

Black Diamond sin effektiv net deier, och fir den STi hält den Prais sech an Grenzen.
Carbone Lorraine kriss de bei Sandtler fir 166€ an 108€ (VA&HA) fir den RC6. Deen geet duer, den RC8 as en richtegen Streckenbelag. Den GP huet se och freet awer 179€ an 115€.
Nordpneu-Racing kann alles vun Sandtler bestellen an do kritt een dei meescht Saachen fir den Sandtler-Prais oder mei belleg

Wollt souwiesou nom Examen mat NP-Racing Kontakt ophuelen, fir iwer dei Saachen ze schwätzen.
Den RC6 kann awer anscheinend och en bessi quitschen an as een bessi mei aggressiven Belag. Den GP fiert dei och op sengem Rally-Auto.
Form follows function
- SergeK-80
- Former committee member
- Posts: 349
- Joined: 26/12/2007 16:51:57
- Location: Schifflange (L)
- Contact:
Black Diamond machen mettlerweil jo och hir eegen Bremsbeläg,
PredatorFR (fast road) an Predator FT (fast track)

FT kritt een momentan just fir VA (=Vorderachse) an kaschten enner 90 Pond.
Fir un d'HA (=Hinterachse)geet den FR un sech jo och duer an dei kaschten em 50 Pond.
Sin also net deier an wann en bessi kuckt schengen se och net esou schlecht ze sin.
Hier scheiwen kaschten em 300 Pond fir VA am just geschlitzten.
Fir HA sin se 275 Pond.

Praiser sin vun Scooby-Parts, as also nach vlaicht eng kleng Remise dran. Lait een also wait enner 1000€ fir die komplett Bremsen vum STi fresch ze machen. As un sech en gudden Prais wann een bedenkt:
1. dass die original Scheiwen 360€/Steck kaschten (leschten Prais beim Werner Esch)
2. Ferodo 2500 teschent 230 an 250€ kaschten, fir VA (beim GP)
3. weder die Original Scheiwen an nach d'Ferodo'en geegent sin fir ze briederen.
PredatorFR (fast road) an Predator FT (fast track)

FT kritt een momentan just fir VA (=Vorderachse) an kaschten enner 90 Pond.
Fir un d'HA (=Hinterachse)geet den FR un sech jo och duer an dei kaschten em 50 Pond.
Sin also net deier an wann en bessi kuckt schengen se och net esou schlecht ze sin.
Hier scheiwen kaschten em 300 Pond fir VA am just geschlitzten.
Fir HA sin se 275 Pond.

Praiser sin vun Scooby-Parts, as also nach vlaicht eng kleng Remise dran. Lait een also wait enner 1000€ fir die komplett Bremsen vum STi fresch ze machen. As un sech en gudden Prais wann een bedenkt:
1. dass die original Scheiwen 360€/Steck kaschten (leschten Prais beim Werner Esch)
2. Ferodo 2500 teschent 230 an 250€ kaschten, fir VA (beim GP)
3. weder die Original Scheiwen an nach d'Ferodo'en geegent sin fir ze briederen.
Form follows function
- SteveP-78
- Former committee member
- Posts: 386
- Joined: 28/12/2007 22:54:08
- Location: Belvaux (L)
- Contact:
Déi Performance Friction sin effektif top (wann een d'Kritiken liest), mais ech gesin do leider e Problem mat Sandweiler (well déi Scheiwen jo net grad original ausgesin), an virun all CT d'Scheiwen wiesselen an en 2. Saatz "Normal"-Scheiwen dohemm am Schaaf leien hun as och e bessi faul... (Schäiss SNCT - déi em Endeffekt awer trotzdem keng op der Këcht hun
)

- SergeK-80
- Former committee member
- Posts: 349
- Joined: 26/12/2007 16:51:57
- Location: Schifflange (L)
- Contact:
Also ech hun haut Carbone Lorraine RC6 (VA&HA) monteiert. Hannen hun ech och lo nei ORECA Gr.N Scheiwen.
Sin lo max. 10 km gefuer an dei beissen lo schon besser wei DS2500. Ferodo'en waren voller Ress an sin deelweis zerbröselt. Dei kommen mär net mei drop.
Foto'en an weideren Feed-BAck kennt no.
Sin lo max. 10 km gefuer an dei beissen lo schon besser wei DS2500. Ferodo'en waren voller Ress an sin deelweis zerbröselt. Dei kommen mär net mei drop.
Foto'en an weideren Feed-BAck kennt no.
Form follows function
- Jean-PierreR-71
- President
- Posts: 2050
- Joined: 23/12/2007 21:10:06
- Location: Bascharage (L)
- Contact:
Mengt der dann nët, dei Performance Friction keint een eventuell beim TüV oofhuelen an dann hei androen loossen ?
DS2500 wärt ech och nët mei drop machen. Gesinn d'Mintex "normal" aus ? Also sinn se nët extra faarveg wei z.B. d'Pagid ?
DS2500 wärt ech och nët mei drop machen. Gesinn d'Mintex "normal" aus ? Also sinn se nët extra faarveg wei z.B. d'Pagid ?
Jean-Pierre Rasquin / Webmaster & Chairman / Impreza Club Luxembourg / www.impreza-club.lu
- SergeK-80
- Former committee member
- Posts: 349
- Joined: 26/12/2007 16:51:57
- Location: Schifflange (L)
- Contact:
Hun se beim GP geholl, well ech do nach Suen ze kreien haat vun enger aanerer Saach.
Praislech +/- 160€ VA an 105€ hannen (inkl. Remise) Se sin bei him bessi mei deier wei bei Sandtler, well hien se iwert ORECA kritt, an dei sin puer € mei deier.
Wärt awer demnächst nach op Huldang fueren, bei NP-Racing (haat nach keng Zait, hun um Auto gebastelt
)an dann kucken ech waat hien kreien kann an waat en freet.
Gesait aus wei wann MINTEX schwarz wären, also keen Problem.
Carbone Loraine sin koffer-faarweg (cuivre) faalen awer net sou op.
Pagid'en kanns de jo och mat e bessi Auspuffspray "tunen"
Serge
Praislech +/- 160€ VA an 105€ hannen (inkl. Remise) Se sin bei him bessi mei deier wei bei Sandtler, well hien se iwert ORECA kritt, an dei sin puer € mei deier.
Wärt awer demnächst nach op Huldang fueren, bei NP-Racing (haat nach keng Zait, hun um Auto gebastelt

Gesait aus wei wann MINTEX schwarz wären, also keen Problem.
Carbone Loraine sin koffer-faarweg (cuivre) faalen awer net sou op.
Pagid'en kanns de jo och mat e bessi Auspuffspray "tunen"

Serge
Form follows function
Ech hun dei geschlitzten Scheiwen vun Brembo VA drop, zu Sandweiler wollten se dunn Pabeieren an alles hun, hun hinnen awer gesoot dei wären sou vun Brembo komm, waat jo an mengem Fall jo net gelunn war, do waren se awer seier roueg an zefridden
Et steht jo och net drop wei eng Mark et ass oder
Kann et sin dass een durch sou Scheiwen eischter kleng Vibratiounen huet am Auto beim bremsen wei bei den einfachen glaaten Scheiwen
Well ech hun trotz neien Scheiwen , just VA, emmer sou een klengt muelen do dran, oder kann et sin dass dei hennescht Scheiwen no 88.000 Km keinten kromm sin, dass et vun hannen kent
Wees een daat
Merci



Kann et sin dass een durch sou Scheiwen eischter kleng Vibratiounen huet am Auto beim bremsen wei bei den einfachen glaaten Scheiwen




Merci