Och wann ech selwer keng K-SPORT Bremsanlaag hun, kennen ech der awer e puer dei eng hun
Mettlerweil haat där jo schons Geleegenheet se anzefueren an ze testen.
Geif et super fannen wann dei Leit geifen e klengen Feedback oofgin. Evtl. mat Foto'en, Detailer zu hirer Anlaag (Plaquetten, Dimensiounen, TÜV etc.)
Muss och mol rem eng keier mat mengem Bruder sengem Auto fueren, hien huet jo och eng 8-Kolben mat 356mm Scheiwen an K-Sport Beläg.
mfg
Serge
K-SPORT Big Brake Kit
Moderators: Committee, Former-Committee
- SergeK-80
- Former committee member
- Posts: 349
- Joined: 26/12/2007 16:51:57
- Location: Schifflange (L)
- Contact:
K-SPORT Big Brake Kit
Form follows function
majo top geschir
fir: 8 kolben mat 330mm scheiwen
hannen: 6 kolben mat 330mm scheiwen
beläg sin vun k-sport selwer..."sport" si sin gudd fir den all daag an mega besseg fir d rennstreck...mir waren jo gescht op spa!si bremsen einfach emmer!
et gin do nach anner an et kann een och anner marquen drop maan(zb pagid...)
den tüv kreien mer am prinzip des woch!also och do keen probleem!
fir: 8 kolben mat 330mm scheiwen
hannen: 6 kolben mat 330mm scheiwen
beläg sin vun k-sport selwer..."sport" si sin gudd fir den all daag an mega besseg fir d rennstreck...mir waren jo gescht op spa!si bremsen einfach emmer!
et gin do nach anner an et kann een och anner marquen drop maan(zb pagid...)
den tüv kreien mer am prinzip des woch!also och do keen probleem!
- Jean-PierreR-71
- President
- Posts: 2053
- Joined: 23/12/2007 21:10:06
- Location: Bascharage (L)
- Contact:
Sou, an nom klenge Rapport zum RS-2 Pneu, och e klengen Rapport zu den Bremsen
Am Fong hun ech vun Spa nëmmen guddes ze verzielen, well och d'Bremsanlag ass einfach nëmmen TOP !
D'K-Sport "Sport" Beläg waren och absolut gudd, am Alldag perfekt, bremsen eiskaal schon wesentlech besser wei dei original GT Bremsanlag, an um Circuit waren se einfach verlässlech.
Mat der Serienanlag war no engem Stint vun 3-4 schnellen Ronnen d'lescht Joër jo bekanntlech dest d'Resultat :
Daat ass an an viir sech alles aanescht wei witzeg, zum Glëck hun ech genau mat Zeiten opgehaal, well gemierkt hun ech daat um Rëckwee, an gesinn (mat Schreck) doheem !!
Mat der K-Sport war en Stint vun ca. 8-10 schnell Ronnen am Stëck guer keen Thema !!! Huet ëmmer an iwerall absolutt verlässleg gebremst, munchel ganz selten hun ech och den ABS gespuert, awer wierklech minim. Nie haat ech d'Gefill, ech keint weinst den Bremsen e Problem kreien oder hun. An am Verglach zu munch aaneren hun ech eigentlech nach speit gebremst, dobei haat ech ëmmer d'Gefill aus Sëcherheet geif ech ëmmer vill ze freih bremsen !
Also och hei, kann ech just weiderempfehlen !!
Hei nach e puer Photo'en vun der Bremsanlag :
Viir :
Hannen :
Am Fong hun ech vun Spa nëmmen guddes ze verzielen, well och d'Bremsanlag ass einfach nëmmen TOP !
D'K-Sport "Sport" Beläg waren och absolut gudd, am Alldag perfekt, bremsen eiskaal schon wesentlech besser wei dei original GT Bremsanlag, an um Circuit waren se einfach verlässlech.
Mat der Serienanlag war no engem Stint vun 3-4 schnellen Ronnen d'lescht Joër jo bekanntlech dest d'Resultat :
Daat ass an an viir sech alles aanescht wei witzeg, zum Glëck hun ech genau mat Zeiten opgehaal, well gemierkt hun ech daat um Rëckwee, an gesinn (mat Schreck) doheem !!
Mat der K-Sport war en Stint vun ca. 8-10 schnell Ronnen am Stëck guer keen Thema !!! Huet ëmmer an iwerall absolutt verlässleg gebremst, munchel ganz selten hun ech och den ABS gespuert, awer wierklech minim. Nie haat ech d'Gefill, ech keint weinst den Bremsen e Problem kreien oder hun. An am Verglach zu munch aaneren hun ech eigentlech nach speit gebremst, dobei haat ech ëmmer d'Gefill aus Sëcherheet geif ech ëmmer vill ze freih bremsen !
Also och hei, kann ech just weiderempfehlen !!
Hei nach e puer Photo'en vun der Bremsanlag :
Viir :
Hannen :
Jean-Pierre Rasquin / Webmaster & Chairman / Impreza Club Luxembourg / www.impreza-club.lu
- Jean-PierreR-71
- President
- Posts: 2053
- Joined: 23/12/2007 21:10:06
- Location: Bascharage (L)
- Contact:
Nach e klengen Update zu der Bremsanlag, seit geschter sinn ech och elo stolzen Besëtzer vun enger TüV Eenzeloofnahm fiir daat ganzt Endlech
Elo ass also dei nächst Etape nach Agréatioun zu Sandweiler
Elo ass also dei nächst Etape nach Agréatioun zu Sandweiler
Jean-Pierre Rasquin / Webmaster & Chairman / Impreza Club Luxembourg / www.impreza-club.lu
- Jean-PierreR-71
- President
- Posts: 2053
- Joined: 23/12/2007 21:10:06
- Location: Bascharage (L)
- Contact:
Jo, awer reicht wann en proper ass, nach ass en am "after-Spa" Look
Hei geseis de verschiddener :Am beschten vun hannen ufänken !
Bei deser geseis wie vill d'Brems geschafft huet, kuckt d'Farv vun der Felg viir an hannen
Hei geseis de verschiddener :Am beschten vun hannen ufänken !
Bei deser geseis wie vill d'Brems geschafft huet, kuckt d'Farv vun der Felg viir an hannen
- http://www.facebook.com/photo.php?pid=3 ... 1040469290
http://www.facebook.com/photo.php?pid=3 ... 1040469290
Jean-Pierre Rasquin / Webmaster & Chairman / Impreza Club Luxembourg / www.impreza-club.lu