Déi 3 éischt Punkten op der To-do-Lëscht waren eng nei Batterie, d'Wischergestängels an d'Sëtzer. Beim Wischergestängels war een Gelenk ausgeschloën sou dass d'Funktioun net méi gin war, d'Sëtzer hun ech missen tauschen, well déi aktuell Sëtzer net konform waren an ech een Airbagfehler haat well keng Säitenairbags méi do waren.
D'Wischergestängels haat ech nei bestallt an dat war och séier getosch. Wischer rof, 3 Schrauwen lass maan, aalt Gestängels raushuelen, Wischermotor rofschrauwen an op dat neit Gestängels montéiren an rem alles zrëckbauen. Oppassen beim montéiren vum Motor op dat neit d'Gestängels, déi Markéirung mam Feil ass net emsoss do

(aanerfalls dréint alles den falschen Wee).

- tempImagezj2gf6.png (2.81 MiB) Viewed 20800 times

- tempImageOFCfQp.png (3.91 MiB) Viewed 20800 times

- tempImageq7BWJk.png (3.49 MiB) Viewed 20800 times

- tempImage4cr3c9.png (3.77 MiB) Viewed 20800 times

- IMG_3821.jpg (429.36 KiB) Viewed 20800 times
Sëtzer haat ech mir gebrauchter op Ebay besuërgt, do war mir allerdings en Malheur ennerlaaf. Ech haat fälschlecherweis Sëtzer vun engem Hatch kaaf (et war allerdings ugin dass se aus engem Blob sollen sin). D'Konsolen vum Hatch sin awer leider aanescht an och d'Steckeren vum Airbag passen net. Erkennbar ass et schwéier, mee d'Stoffnéit verlaafen aanescht an d'Sëtzflanken sin beim Hatch méi niddreg. Spéider ass een emmer méi schlau.
Ech hun awer schnell Ersatz fonnt an hun lo Sëtzer aus engem Bug agebaut. Lo passt alles an d'Airbagluucht ass och aus.
Wat den Interieur betrëfft, ass den Auto lo nees prett fir ugemellt ze gin, dat eenzegt wat nach muss gemaach gin, sin kosmetësch Aarbeschten, déi awer réischt gemaach gin wann Zäit ass bzw. wann den Auto nees ugemellt ass.

- tempImagelWyTEk.png (2.23 MiB) Viewed 20800 times
Sëtzer aus dem Hatch /
seats from the Hatch

- IMG_3817 2.JPG (262.68 KiB) Viewed 20800 times
Stecker aus dem Hatch /
Plug from the Hatch

- IMG_3816 2.JPG (558.83 KiB) Viewed 20800 times
Stecker Blob /
Plug Blob

- tempImagewKtIkT.png (4.32 MiB) Viewed 20800 times
passend Sëtzer aus dem Bug /
matching seats from a bug
Bei enger klenger Testfahrt ass den Auto nach bessen ruppeg gelaaf an haat deels liicht Aussetzer. Déi waren awer wuël op Spannungspëtzten zrëck ze féiren, well dei aal Batterie nach dran war. Nodeems déi nei Batterie geliwwert an agebaut war, waren déi Aussetzer verschwonnen. D'Halterung vun der Batterie war awer sou raschteg, dass ech do lo eng nei bestallt hun an déi abauen soubaal se ukomm ass.
Dat nächst um Plang wäerten dann d'Bremsen gin. Déi sin 1. raschteg an 2. huet sech bei der Testfahrt rausgestallt, dass baal keng Bremswierkung méi do ass an och den Bremsdrock net sou ass wéi en soll. Präventiv hun ech dofir lo och mol een neien Bremszylinder bestallt, den Räscht leit schon alles doheem.
The first 3 points on the to-do-list were a new battery, wiper assembly and seats. On the wiper assembly was a joint worn out, the seats i had to change, because the current seats were not conform and I had an airbag-fault as the sideairbags were missing.
The wiper assembly was ordered new and was changed quick. Wipers off, loosen 3 bolts, dismount the old assembly, dismount the wipermotor and mount it on the new assembly and put everything back. Caution when mounting the motor on the new assembly, the marking with the small arrow isnt't without any reason
(otherwise everything will turn the wrong way).
I bought second-hand seats on ebay, but there was a small error. I bought by mistake seats from a Hatch (they were sold as seats from a Blob). The consoles from the Hatch are different and the plugs of the airbags are different as well. It's hard to discover, but the seat's stitchings are different and the flanks are flatter in the Hatch. Finally I found seats from a bug and mounted them. Now everything fits and the airbaglight doesn't flash anymore.
The interior is now so far ready for registration, the only thing to do are cosmetic works. But I will do them, when there's time or the car is registered.
On a short test drive, I noticed that the car was running bad an hat small engine cutouts. Probably they were because of voltage peaks, since the old battery was still mounted. After changing the battery, there was no problem anymore. The brackets of the battery were that rusty, that I had to order new ones and will mount them as soon as they are delivered.
Next on the list are the brakes. They are 1. rusty an 2. did I discover on the test drive that there is no brake power anymore and the pressure is not as it should be. I ordered preventive a new brake cylinder, the rest is already at home.
Impreza WRX MY 03 (Project starting in 2022) & Impreza GT (maybe in 2022?) & Impreza GT „25 Stars“ MY 99 (sold)