Page 2 of 2

Posted: 24/12/2009 18:24:16
by Jean-PierreR-71
Ausser et ass wei gesoot den Groupe N, deen mecht schon e bessen Zauber wann viirdrun just nach Rouer ass (also Cat'en roof sinn).

Deen Groupe N kënt engem Madac zimmlech no... (wei den Yves en "munchmol" op sengem '96er GT drop huet wann ech mech nët ieren, awer hien huet dann nach Cat'en !).

Posted: 24/12/2009 18:37:09
by BenD-86
jo ok mee wann et just d enddeppen ass jemp!!!den recht ass original!!!oder hun ech eppes falsch verstaan??

Posted: 24/12/2009 20:02:34
by Jean-PierreR-71
Also den Madac um GT bei mer war just e bessen manner haard wei den Blitz (beides mat originaler Downpipe an Mëtteldeel). Den Madac ass mei dompf am Klang, den Blitz mei op an awer wei gesoot mei haard. Do ass d'Fro weieen Sound, dass de eigentlech wëlls...

Den Ënnerscheed vun Inoxcar streetlegal op den Groupe N ass schon nët iwel, d'Dëppen ass och wesentlech mei kleng am Duerchmeisser, d'Dëppen (nët d'Sorite) wärt sou 120mm hun, wou daat streetlegalt gudd 200, oder sou...

Awer domat hues de nach ëmmer keen TüV an du muss 1x am Joër bastelen, daat hues de mat der AERYS Anlag nët ! An daat ass dëck cool !!

PS: D'Downpipen vun InoxCar sinn allerdings scheiss, dei hun einfach en Flansch mat engem Rouer, statt engem Trichter wei daat sollt sinn (an och bei der AERYS de Fall ass) :-(

Posted: 29/10/2010 9:38:38
by Pierre
Salut,
Nemmen eng kuerz fro ass d' Blitz Enddeppen mei haart wei wann een daat vum Gengler drop huet? Well waer schon flott wann main puer Dezibel mei hätt ouni d Kat'en mussen raus ze schmeissen :D

Posted: 29/10/2010 22:42:18
by BenD-86
jo ass mei haart wei dat vum gp...vill mei haart...

Posted: 02/11/2010 8:55:08
by Pierre
tip top merci ben dann sin ech décideiert :wink: