Steve79's new ride, not a Subaru
Moderators: Committee, Former-Committee
Salut,
Huet een Reihen 6 Zylinder mat 306 PS, an zwee Turboen, wouduerch vun 1300-5000 Touren permanent 400 NM parat sin. Am Fong brauch een nie zreckzeschalten, well emmer Jus do ass. Am 6ten gemittlech mat 50 am Duerf ass keen Probleem.
Sos huet en naach den M-Package, an och een M-Fuerwirk.
Natirlech sin ech och naach Subie-Fan, mee wann ech lo deen hei praislech mam aktuellen STI verglaichen, lait den BMW gudd ausgeruest ganz kloer ennert dem Basis-STI . Well ech wollt och een Moment vlait den STI, mee wei ech do den BMW bis getest haat, war et geschitt. Also sin bis elo ganz zefridden domadder, mee vermessen et dach bessi een Impreza ze hun
Huet een Reihen 6 Zylinder mat 306 PS, an zwee Turboen, wouduerch vun 1300-5000 Touren permanent 400 NM parat sin. Am Fong brauch een nie zreckzeschalten, well emmer Jus do ass. Am 6ten gemittlech mat 50 am Duerf ass keen Probleem.
Sos huet en naach den M-Package, an och een M-Fuerwirk.
Natirlech sin ech och naach Subie-Fan, mee wann ech lo deen hei praislech mam aktuellen STI verglaichen, lait den BMW gudd ausgeruest ganz kloer ennert dem Basis-STI . Well ech wollt och een Moment vlait den STI, mee wei ech do den BMW bis getest haat, war et geschitt. Also sin bis elo ganz zefridden domadder, mee vermessen et dach bessi een Impreza ze hun
- Jean-PierreR-71
- President
- Posts: 2054
- Joined: 23/12/2007 21:10:06
- Location: Bascharage (L)
- Contact:
Top Spillsaach
Jean-Pierre Rasquin / Webmaster & Chairman / Impreza Club Luxembourg / www.impreza-club.lu
- MichelW-68
- Club-Member
- Posts: 230
- Joined: 13/02/2008 15:06:11
- Location: Stengefort
Salut,
Sin ech frou, daat ech mech awer hei mat engem BMW daerf weisen,
Ech wees daat mol net op et Mitsubishi-Turbos sin, fannen naischt doriwwer, dann waer et jo souguer een dueblen Evo
Op allefall zieht en gudd un geint den Evo, um Circuit net grad esou, mee nujee:
http://www.youtube.com/watch?v=6w4ire7oT4c
Sin ech frou, daat ech mech awer hei mat engem BMW daerf weisen,
Ech wees daat mol net op et Mitsubishi-Turbos sin, fannen naischt doriwwer, dann waer et jo souguer een dueblen Evo
Op allefall zieht en gudd un geint den Evo, um Circuit net grad esou, mee nujee:
http://www.youtube.com/watch?v=6w4ire7oT4c
- MichelW-68
- Club-Member
- Posts: 230
- Joined: 13/02/2008 15:06:11
- Location: Stengefort
also daat mat den Mitsu Turboen hun ech
Irgendwou am Web geleiers et wor eng Seit
Vun enger renomeierter daitscher Auto zeitung.
Waat kascht dat dengen dan ?
Irgendwou am Web geleiers et wor eng Seit
Vun enger renomeierter daitscher Auto zeitung.
Waat kascht dat dengen dan ?
MY05 - Blitz NUR Spec S - VERKAAF 02.2010 mat 75Tkm
Audi A5 TDI 3.0 S-Line Schwarz 20" - Verkaaf
Suzuki Swift Sport - Verkaaf
Golf 7 GTD - Verkaaf
Skoda Octavia RS 4x4
Subaru WRX STi MY2015
Audi A5 TDI 3.0 S-Line Schwarz 20" - Verkaaf
Suzuki Swift Sport - Verkaaf
Golf 7 GTD - Verkaaf
Skoda Octavia RS 4x4
Subaru WRX STi MY2015
Salut,
Also sou wei en lo do steet 40000 Euro mat Remise vun ronn 3500 Euro.
Den Auto huet schon eng gudd Serienausstattung( Bi-Xenon, Klimaautomatik,Multifunktioun um Steierrad, Bordcomputer asw)
Als Optioun hun ech den Professional-Radio an den Hamann-Kardon Soundsystem mat USB-Uschloss fir MP3-Player, an Reen-an Luuchtensensor an natirlech den M-Package, deen fir den 135i bei kapp 700 Euro lait. An nach den Carbon-Spoiler hannen vun Bmw Performance!!
Secher ass daat vill Geld, mee wei ech gesin hun waat den neien STI mech kascht haett, war den 135er eng interessant Alternativ, an well BMW mech schon emmer interessiert huet, hun ech mech duerfir entscheed.
Also sou wei en lo do steet 40000 Euro mat Remise vun ronn 3500 Euro.
Den Auto huet schon eng gudd Serienausstattung( Bi-Xenon, Klimaautomatik,Multifunktioun um Steierrad, Bordcomputer asw)
Als Optioun hun ech den Professional-Radio an den Hamann-Kardon Soundsystem mat USB-Uschloss fir MP3-Player, an Reen-an Luuchtensensor an natirlech den M-Package, deen fir den 135i bei kapp 700 Euro lait. An nach den Carbon-Spoiler hannen vun Bmw Performance!!
Secher ass daat vill Geld, mee wei ech gesin hun waat den neien STI mech kascht haett, war den 135er eng interessant Alternativ, an well BMW mech schon emmer interessiert huet, hun ech mech duerfir entscheed.
- MichelW-68
- Club-Member
- Posts: 230
- Joined: 13/02/2008 15:06:11
- Location: Stengefort
Bei deser Geleenheet, weisen ech och naach main aaneren Auto,deen ech och lo schon puer Meint hun, niewt dem BMW. Wollt am Fong jhust een klengen Auto hun, fir den Alldaag, fir schaffen ze fueren asw. Mee sou een klengt, bravt Spaizdeppen, war jo och naischt fir mech!
Fiat Abarth 500, mecht riichteg Spass, daat Deppchen! 1.4 Turbomotor mat 135 PS!
Fiat Abarth 500, mecht riichteg Spass, daat Deppchen! 1.4 Turbomotor mat 135 PS!
- Jean-PierreR-71
- President
- Posts: 2054
- Joined: 23/12/2007 21:10:06
- Location: Bascharage (L)
- Contact:
Top, den neien 500 ass echt lieb, an bësseg derbei am Abarth
Jean-Pierre Rasquin / Webmaster & Chairman / Impreza Club Luxembourg / www.impreza-club.lu
- MichelW-68
- Club-Member
- Posts: 230
- Joined: 13/02/2008 15:06:11
- Location: Stengefort